Gå til innhold

Aftermath - HWtreff i Oslo 28 februar 09


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hva gjorde Mimir for noe?

 

Drakk seg dritings, bråka som et helvete og lot en gjeng med 16-åringer sitte igjen med ølregning på 600 spenn, som vi måtte betale. Vi har ikke en gang lov -.-

Ingen lov som tilsier at dere/vi ikke har lov til å kjøpe og konsumere alkohol. Alkoholloven innebærer bare at ingen over 18 har lov til å selge eller sjenke personer under 18.

Lenke til kommentar
Så hva gjorde Mimir for noe?

 

Drakk seg dritings, bråka som et helvete og lot en gjeng med 16-åringer sitte igjen med ølregning på 600 spenn, som vi måtte betale. Vi har ikke en gang lov -.-

Ingen lov som tilsier at dere/vi ikke har lov til å kjøpe og konsumere alkohol. Alkoholloven innebærer bare at ingen over 18 har lov til å selge eller sjenke personer under 18.

 

 

?

Lenke til kommentar
Mimir og Luedotten, fordømte fylliker, dere skylder oss penger!

Fyllik? Jeg tok litt øl, ja. Hvorfor i all verden skal ikke jeg kunne ta en øl på en lørdagskveld? Jeg koste meg veldig på treffet, traff mange hyggelige mennesker, og dette er det jeg får i fjeset? Jeg betalte faktisk for alt jeg drakk og spiste inkl. ca 50 kr i driks.

Lenke til kommentar
Mimir og Luedotten, fordømte fylliker, dere skylder oss penger!

Fyllik? Jeg tok litt øl, ja. Hvorfor i all verden skal ikke jeg kunne ta en øl på en lørdagskveld? Jeg koste meg veldig på treffet, traff mange hyggelige mennesker, og dette er det jeg får i fjeset? Jeg betalte faktisk for alt jeg drakk og spiste inkl. ca 50 kr i driks.

 

Jaja, en eller annen av dere borti hjørnet der har ikek betalt en dritt.

Lenke til kommentar
Mimir og Luedotten, fordømte fylliker, dere skylder oss penger!

Fyllik? Jeg tok litt øl, ja. Hvorfor i all verden skal ikke jeg kunne ta en øl på en lørdagskveld? Jeg koste meg veldig på treffet, traff mange hyggelige mennesker, og dette er det jeg får i fjeset? Jeg betalte faktisk for alt jeg drakk og spiste inkl. ca 50 kr i driks.

 

Ro det ned, vi under 18 på treffet satt igjen med en ølregning på 564 kr for 3 ølmugger...

Lenke til kommentar

Hvem i så fall? Jeg betalte for det jeg skulle hvertfall, en øl og noen få biter. De jeg satt med betalte hvertfall for alt de skulle og litt til.

 

Jeg hadde det i hverfall trivelig! Litt snurt over at Ola ikke ble med til Hadeland.. </3

 

Takk for kaken btw! :love: Den smakte fortreffelig!

Lenke til kommentar
Hvem i så fall? Jeg betalte for det jeg skulle hvertfall, en øl og noen få biter. De jeg satt med betalte hvertfall for alt de skulle og litt til.

 

Jeg hadde det i hverfall trivelig! Litt snurt over at Ola ikke ble med til Hadeland.. </3

 

Takk for kaken btw! :love: Den smakte fortreffelig!

 

 

Hvem det var vet jeg ikke, men når dere var forsvunnet og vi som satt igjen hadde betalt det vi skulle, manglet det fortsatt 450 kr...

 

Jada, dere hadde det vel kos på Hadeland for det?

Lenke til kommentar
Ro det ned, vi under 18 på treffet satt igjen med en ølregning på 564 kr for 3 ølmugger...

To av ølmuggene ble garantert betalt, det var jeg selv vitne til. Den siste kan jeg ikke svare for.

 

Men, dere må huske at det ble betalt litt på kryss av bordene og forskjellig, så det er mulig det ble betalt til andre bord enn man skulle. Vet ikke om det kan ha hatt noen innvirkning på noe, men. Var også en del som dro før resten, har noen sjekket om disse betalte? Og hvordan vet dere at det er ølregningen som ikke ble betalt? Da vi stakk lå det en stor bunke penger på bordet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...