HaterDiskus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er et vanedyr av rang. Så søndagsparty funker dårlig. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tydeligvis ikke. Trodde du var drækkakar! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ikke på en søndag. Det er hviledag (/hviledawg). Jeg og Gud. Hviler på den sjuende dagen. Trenger litt søvn etter seks dager med høner og 96. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Men MSg er crew, så han kommer vel hjem senere enn vi setter pris på.. Ja =( Ikke før på mandagen =( Er jo crewfest på TG vet du. Han eller vi? =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hellu folks. Ser dere de siste sidene handler om et nytt treff men da syns jeg dere kan benytte dere av tråden "Forumtreff før påske!" for videre planlegging av neste treff Stenger denne tråden så kan dere forsette diskusjonen i den andre tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg