Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Say what!? Jeg trodde beskjeden hadde nådd hele bordet!? Alle var hvertfall invitert; bare man bekostet reisen selv, som ble billigere for Steffen, siden han ble hentet når han skulle hjem. Men, nå skal jeg spise kake hos random 16-åring. Snakkas. må ha vært etter jeg dro Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 MSg: Jeg sitter igjen med ordene: "kækk", "grufse", "dawg" og setningen "Du kjinner mej" Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 MSg: Jeg sitter igjen med ordene: "kækk", "glufse", "dawg" og setningen "Du kjinner mej" Tror efterfesten hos MSg må ha vært den beste festen jeg har vært med på siden Roskilde i fjor. Det var forresten der jeg sist gang jeg hadde på meg dameklær også. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 lol, Glufse er et fint ord, du blir dawg med det XD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 No doubt at vi koset oss ^^, Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) må ha vært etter jeg dro Aww, føler meg slem nå =( MSg: Jeg sitter igjen med ordene: "kækk", "glufse", "dawg" og setningen "Du kjinner mej" Gode ord alle sammen! Du kjinner mej! Tror efterfesten hos MSg må ha vært den beste festen jeg har vært med på siden Roskilde i fjor. Det var forresten der jeg sist gang jeg hadde på meg dameklær også. Må si det var artig ja. Og tror du har en fremtid innen dameklær Jokke. Endret 3. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg gav Blarcky to pakker Oreo i dag HB, håper det gikk bra <3 Selvfølgelig, skulle da bare mangle. Men, ny tur til Lunner en gang? Jeg stemmer forresten ned Megalol på alle fremtidige forumtreff.. Tror jeg har en del med meg på det. Jeg er med! Joakim var forresten riktig så heit i strømpebukser. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Av strømpebuksemannen? Vi får håpe Mathias plutselig mister all moral og distribuerer dem. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du vil egentlig at vi skal få se de Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dere fikk meg live. Det får holde! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Og jeg har deg ånn cæm, præhæhæ. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det bestemt om det blir noe nytt treff før ferien hos MSg enda? If there is a thread around, gief. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg tror dette er første gang jeg har ledd meg ihel under en seriøs konferanse.. Denne tråden er epic! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Denne tråden er epic! Du kjinner oss! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Vi tar en fest hos Mathias snart. Oda har allerede meldt seg på. Onyx også. Og jeg. Dere kjinner jo mei. Glufse-etern fra cackville. Og jeg betalte det jeg skulle, så er det avklart. Lite som slår en fest i dawgtown, med HædelændsDawgsa. Endret 4. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er med om det blir et nytt treff snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg