Freedom1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Yay! Jeg stemmer for en helg hos meg en gang. Blir koselig tror jeg. Men nå skal jeg til en random 16-årig gutt i Oslo og bake kake og se film ^^ Snakkas! Sei meg, kvar har du ståle adressa mi frå? Endret 2. mars 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Idd. fuck at jeg ikke har kabel til mobilen min /rage! fant Pac-man på IKEA idag XD Umulig, jeg har kun vært på jobb, i Ski og hjemme i dag.. Jada jeg vet MSg-pusen. Jeg eier ikke humor Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva kan samebror stille opp med? Joikaboller, eventuelt reinsdyrspølse? hallo, jeg går kokkelinja og vi har ikke spist samisk en eneste gang eller en gang da, men det telles ikke Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sei meg, kvar har du ståle adressa mi frå? Fekk det når eg sjekka mobilnummeret ditt på 188ein for få tak i etternamnet ditt <3 Jada jeg vet MSg-pusen. Jeg eier ikke humor Jo da =) Du er best Pækk-Mæn! <3 hallo, jeg går kokkelinja og vi har ikke spist samisk en eneste gang eller en gang da, men det telles ikke Haha, hva lagde dere? Du er win til å lage kake forresten! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sei meg, kvar har du ståle adressa mi frå? Fekk det når eg sjekka mobilnummeret ditt på 188ein for få tak i etternamnet ditt <3 Jada jeg vet MSg-pusen. Jeg eier ikke humor Jo da =) Du er best Pækk-Mæn! <3 hallo, jeg går kokkelinja og vi har ikke spist samisk en eneste gang eller en gang da, men det telles ikke Haha, hva lagde dere? Du er win til å lage kake forresten! jeg lagde finnbiff og blodpannekaker Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 "nam".. Men, ny tur til Lunner en gang? Jeg stemmer forresten ned Megalol på alle fremtidige forumtreff.. Tror jeg har en del med meg på det. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Kaka di var god, det skarru ha! Undertegnede likte den godt, til tross for at gaffelen også ble brukt som kniv. Slik er utlendinga; barbarisk i spisemåten. Endret 2. mars 2009 av Onyx Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Go-kart next?! Kaka di var god, det skarru ha! Undertegnende likte den godt, til tross for at gaffelen også ble brukt som kniv. Slik er utlendinga; barbarisk i spisemåten. Sånn litt OT: Jeg bruker bare kniv til biff - folk klager stadig på det, men jeg bruker kun gaffel til det meste - spaghetti, kjøttkaker, fiskepinner, you name it. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sei meg, kvar har du ståle adressa mi frå? Fekk det når eg sjekka mobilnummeret ditt på 188ein for få tak i etternamnet ditt <3 Fankern, det var sånn du fant det ja... Jeg blir stalka av MSg Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kaka di var god, det skarru ha! Undertegnende likte den godt, til tross for at gaffelen også ble brukt som kniv. Slik er utlendinga; barbarisk i spisemåten. Ja, du kjinner mei?! Go-kart next?! Kaka di var god, det skarru ha! Undertegnende likte den godt, til tross for at gaffelen også ble brukt som kniv. Slik er utlendinga; barbarisk i spisemåten. Sånn litt OT: Jeg bruker bare kniv til biff - folk klager stadig på det, men jeg bruker kun gaffel til det meste - spaghetti, kjøttkaker, fiskepinner, you name it. Gaffel er win i de fleste sammenhenger. Jeg spiste suppe på jobb med gaffel forrige uke; men det var fordi jeg kun ville ha kjøtt og pasta. Kniv er oppskrytt.. Vi har da tenner og fingre..? Fankern, det var sånn du fant det ja...Jeg blir stalka av MSg Aww, er det ikke litt hyggelig og? ^^ Ikke alle som har den æren. Stort sett bare du og KongKake xD Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, du kjinner mei?! Priceless Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nachet hos MSg var trivelig, over all forventning. Sorry for at jeg stakk så tidlig folkens, men søndagen uten så mye søvn gikk ut over humøret. Tsjekkiske ølet var i toppklassen, MSg, herlig. Føler at jeg skylder deg for de flaskene jeg jekka - så dette må gjøres opp. Nevnte jeg at det var trivelig? Aww, bare hyggelig det vet du! Ser det med søvnen. Derfor jeg skal legge meg SYKT tidlig i dag.. Grolsch er kung når det er snakk om øl. Vi må ta en kveld til senere. Du veit å je bor, og du kjinner mej!? Priceless Seff! Du kjinner mej! :!: Håper dette er et utrykk som folk begynner å bruke. Vi bruker det hvertfall ofte, som noen sikkert merket.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 MSg, WheelMan: Gaffelen er helt klart win. Men Wheely, du har enda litt å gå på før du når meg og MSg; kun fingra og tenna på biffen, fingra på risen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 For ikke å snakke om hvordan vi tar sausen.. Du kjinner øss! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Nachet hos MSg var trivelig, over all forventning. Sorry for at jeg stakk så tidlig folkens, men søndagen uten så mye søvn gikk ut over humøret. Tsjekkiske ølet var i toppklassen, MSg, herlig. Føler at jeg skylder deg for de flaskene jeg jekka - så dette må gjøres opp. Nevnte jeg at det var trivelig? Aww, bare hyggelig det vet du! Ser det med søvnen. Derfor jeg skal legge meg SYKT tidlig i dag.. Grolsch er kung når det er snakk om øl. Vi må ta en kveld til senere. Du veit å je bor, og du kjinner mej!? Skakke si no' på Grolschen! Kåken din er lagret i minnet, for alltid. Priceless Seff! Du kjinner mej! :!: Håper dette er et utrykk som folk begynner å bruke. Vi bruker det hvertfall ofte, som noen sikkert merket.. Co-sign. For ikke å snakke om hvordan vi tar sausen.. Du kjinner øss! Kjinner du en, kjinner du ælle! Endret 2. mars 2009 av Onyx Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skakke si no' på Grolschen! Kåken din er lagret i minnet, for alltid. Co-sign. Kjinner du en, kjinner du ælle! Wørd! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mad skillz med blokkfløyta for øvrig, MSg. Fikk lyst til å se LOTR etter The Shire-themen du tok, det må jeg si. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Takk; alle som valgte bort MSg-besøk kan bare angre seg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Takk; alle som valgte bort MSg-besøk kan bare angre seg. nå fikk jeg aldri noe tilbud om det da Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Say what!? Jeg trodde beskjeden hadde nådd hele bordet!? Alle var hvertfall invitert; bare man bekostet reisen selv, som ble billigere for Steffen, siden han ble hentet når han skulle hjem. Men, nå skal jeg spise kake hos random 16-åring. Snakkas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg