Lemon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Quotes fra meg i fylla er sjelden kult. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sant. Hva skulle man gjort uten sleivkjefta forumhorer? Men nå er det mattetime, så vi snakkes! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg gav Blarcky to pakker Oreo i dag HB, håper det gikk bra <3 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det var kjapt MSg Takk til dere begge! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Alt for deg vet du <3 Sitter forrester og tenker ut side og fotoshot, Blarcky.. ^-^ Er dog et hemmelig prosjekt for andre inntil videre, men du vet jo godt hva det går ut på :b Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg vil også ha oreokjeks.... Om nom. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nachet hos MSg var trivelig, over all forventning. Sorry for at jeg stakk så tidlig folkens, men søndagen uten så mye søvn gikk ut over humøret. Tsjekkiske ølet var i toppklassen, MSg, herlig. Føler at jeg skylder deg for de flaskene jeg jekka - så dette må gjøres opp. Nevnte jeg at det var trivelig? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sitter forrester og tenker ut side og fotoshot, Blarcky.. ^-^ Er dog et hemmelig prosjekt for andre inntil videre, men du vet jo godt hva det går ut på :b Jeg ser helst at det ikke ser dagens lys jeg da Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Haha, jeg vet du egentlig vil. Men har du store kvier mot det skal jeg revurdere det :b skriftlig søknad bes sendes til [email protected]. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 som sagt vi må få til et treff ASAP igjen ^^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Enig. Og Blarcky skal være med. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Blarcky hadde farlig mye kjemikalier i håret - var redd for at det skulle macgyve syre oppi der Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ey! MSg jeg skyler deg 2x carlsberg Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Count me in dude Jea! Blarcky hadde farlig mye kjemikalier i håret - var redd for at det skulle macgyve syre oppi der Hjul-pus <3 Ikke vær slem med Blarcky! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Blarcky hadde farlig mye kjemikalier i håret - var redd for at det skulle macgyve syre oppi der Det kalles Renati Rock Hard gutten min, og er noe av det bedre som har hendt Norge de siste åra Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ey! MSg jeg skyler deg 2x carlsberg Jah, som om jeg holdt tellingen ^-^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 neste treff hadde vært morsomt viss det hadde vært hjemme hos noen, og da hos noen som ikke bor hos sine foreldre lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg