n4w Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 sier han som sovna på puppene til det eneste jenta Gjorde han det også? :!: Jaja Steffen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 sier han som sovna på puppene til det eneste jenta Gjorde han det også? :!: Jaja Steffen. Jeg sovnet ikke på dem, jeg endte opp på dem mens jeg sov Det er no helt annet! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ja, men de fleste kvinnfolk er jo så forståelsesfulle at det skal ikke være noe problem ^^ Endret 2. mars 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg sovnet ikke på dem, jeg endte opp på dem mens jeg sov Det er no helt annet! Jaja: "De var bare tilfeldigvis i nærheten. Så jeg brukte dem." Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, men de fleste kvinnfolk er jo så forståelsesfulle at det skal ikke være noe problem ^^ Ja, jeg rotet ikke med henne, og jeg sovnet heller ikke på puppene hennes, jeg våknet der...Derfor er det ikke grunn til å fortelle om det egentlig, kan hende jeg gjør det for det er bare gøy så x) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hahaha. Jeg skjønte ingenting da jeg våkna, jeg. Men det er jo null stress. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sovna du og? Du er modig. Jeg kunne se for meg førstesidene "Ung kvinne med hoppende bryster, sovnet på fest med pedofile, nerder og forumtards!" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fnis. Jeg har et... sterkt søvnbehov. Og hei, de hadde jo (nesten) oppført seg til da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Du levde ikke opp til navnet ditt da, jeg hadde våknet hadde brystene dine hoppet så EDIT: Hun sov lengst! Endret 2. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hadde du forventa noe annet? Om at brystene dine skulle hoppe eller at du sov lengst? Vis det var at du skulle sove lengst? Så nei, trodde Mimir skulle slække lenge, men han våknet jo først Oo Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, han overraska (og irriterte) meg og. Men jeg fikk jo sove etterpå, så jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 dere skal ikke klage, dere sov på sofaen!! den greia jeg sov på var ikke akuratt behagelig XD Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg syns sjeselongen var kjempebehagelig, jeg. Du stakk jo tidlig, sviker! Du gikk glipp av kinamat og film. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gutters.: Fail på quoten din i signatur, hun sa "Jeg skulle ønske" etter at Mimir sa "Vi kan ta deg etter tur" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ...wow. Gullkorn. Virkelig. Var ihvertfall det der og da ^^, Den med redtube var også et gullkorn der og da ^^, Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Joa. Du virker litt tvilsom på om det var kos eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg