Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 det er litt søtt når jenter er nerdete som deg HB Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 hele jævla uka? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Fælt eller ikke, store deler av folket er nok der. Inkl. meg selv. Jeg er mao. IKKE for treff under TG. HW-rekka er jo strengt tatt et 5 dager langt forumtreff. Endret 2. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det blir jo sannsynligvis peppes-tur for forumfolk på TG. Har i hvert fall vært det de siste to åra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 HAHAHA. Litt drøy utringning, men jeg hadde jo noe å leve opp til. Jeg klemte på den høyre en gang hos meg. Sameboe derimot sov på begge når jeg kom ut i stua søndags morgen mens LueDotten sov rett ved siden av og med Guttersnipe (eller hva nicket hans er igjen) sov i stolsaktingen (vet ikke hvordan 'sjeselong' skrives..). Mimir sov på gjesterommet (og våknet med en ukjent trøye på seg, selvom han la seg i bare boxeren..), Onyx sov i Peisestua og jeg på mitt eget rom ^^ Da jeg la meg for å sove lå jeg ikke på dem, vil tro det var min jakt på noe mykt å ligge på noe mykt da jeg sov at jeg endte opp der Lenke til kommentar
Sith Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mange .. ermh .. nydelige bilder. xD Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da jeg la meg for å sove lå jeg ikke på dem, vil tro det var min jakt på noe mykt å ligge på noe mykt da jeg sov at jeg endte opp der haha, særlig. PERVO!!! Forumtreff under TG utgår så hardt at jeg må banke den som arrangerer det. Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 masse bra bilder lars:) selvom jeg så gærn ut på alle! men det er jo mitt problem <3 dette må gjentas snarest! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da jeg la meg for å sove lå jeg ikke på dem, vil tro det var min jakt på noe mykt å ligge på noe mykt da jeg sov at jeg endte opp der haha, særlig. PERVO!!! Forumtreff under TG utgår så hardt at jeg må banke den som arrangerer det. Koselig var det uansett, selv om vi tømte skuffende lite av skapet ditt...Jaja, du får sende PM, så kommer jeg å hjelper deg etter nytt stipend er betalt ut ^^, Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er en deal ^^ Fortsatt skuffende at ikke flere ble med oppover synes jeg, selvom det var topp at de som ble med oppover ble med ^^ Har overnattingsplasser til flere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er en deal ^^ Fortsatt skuffende at ikke flere ble med oppover synes jeg, selvom det var topp at de som ble med oppover ble med ^^ Har overnattingsplasser til flere. Synes det var passe med folk jeg, dog ei jente på deling på alle var litt lite x) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har overnattingsplasser til flere. Så det betyr at jeg slipper hotellrom til tusenlappen ved neste treff? Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Synd jeg ikke ble med! men jeg måtte ture hjemover :/ men neste gang skal jeg prøve å få blitt igjen (håper dama godtar det da :/ ) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er en deal ^^ Fortsatt skuffende at ikke flere ble med oppover synes jeg, selvom det var topp at de som ble med oppover ble med ^^ Har overnattingsplasser til flere. det var bare å spørre meg liksom, flaks at jeg kom meg hjem i det hele tatt egentligpå lørdag så Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Synes det var passe med folk jeg, dog ei jente på deling på alle var litt lite x) *prnt scrn* *send til Linda* *Evil laugh* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Synes det var passe med folk jeg, dog ei jente på deling på alle var litt lite x) *prnt scrn* *send til Linda* *Evil laugh* Altså, jeg mente de andre guttene altså Vi var tross alt 6 gutter og ei jente x) Forholder meg til Linda jeg ^^, Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Synes det var passe med folk jeg, dog ei jente på deling på alle var litt lite x) *prnt scrn* *send til Linda* *Evil laugh* Altså, jeg mente de andre guttene altså Vi var tross alt 6 gutter og ei jente x) Forholder meg til Linda jeg ^^, sier han som sovna på puppene til det eneste jenta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg