Petter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hoppende bryster levde hvert fall opp til visningsnavnet sitt. Det tror jeg enkelte her kan skrive under på. *sign* Hoppende bryster levde hvert fall opp til visningsnavnet sitt. Det tror jeg enkelte her kan skrive under på. *sign* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 party hos HB neste helg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 TinaM er herved forumbabe. Bra at Lars greide å ta bilde mens HB satt og sendte SMS. Øyh, meg som er fotografen! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 synd at TinaM er singel, er det bare jeg som mener å ha sett henne før? Og da er det ikke her på forumet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men jeg så ikke anfall på noen bilder. Er du fotograf på alle da? Eller var det 2 jenter med langt rødt hår så jeg ikke så forskjell. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 HAHAHA. Litt drøy utringning, men jeg hadde jo noe å leve opp til. Jeg klemte på den høyre en gang hos meg. Sameboe derimot sov på begge når jeg kom ut i stua søndags morgen mens LueDotten sov rett ved siden av og med Guttersnipe (eller hva nicket hans er igjen) sov i stolsaktingen (vet ikke hvordan 'sjeselong' skrives..). Mimir sov på gjesterommet (og våknet med en ukjent trøye på seg, selvom han la seg i bare boxeren..), Onyx sov i Peisestua og jeg på mitt eget rom ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 synd at TinaM er singel, er det bare jeg som mener å ha sett henne før? Og da er det ikke her på forumet *sign* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men jeg så ikke anfall på noen bilder. Er du fotograf på alle da? Eller var det 2 jenter med langt rødt hår så jeg ikke så forskjell. Neh, men 90% Var noen som tok kameraet og tok bilde av meg, men ellers tror jeg jeg har tatt de. Vi bare lasta opp med med lars sin bruker, gadd ikke logge av og på Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvem var det forresten som spurte på forumtreffet om jeg var sammen med KongKake?! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Lol, du sammen med kongkake? MSg-pus, komme på MSN? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Var visstnok noen som hadde spurt om det.. Ikke nå Hjul-pus =/ Er logget på MSN på iMacen i stua, og jeg har lagt meg med laptoppen i senga og har ikke lagt inn Adium her =/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Daa.. kan vi ta det i morra, MSg-pus Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Yay <3 Vel, natta alle sammen Nok en gang takk for kaken! Den var sykt god!! <3<3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Angrer på at jeg ikke smakte på kaken. Var for mett Endret 1. mars 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 takk for den freshe hatten, skal ha den på meg hcer gang jeg skal møte noen fra forumet bortsett fra sameboe,n4w,mrbjoern og campin carl Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Damn.. Det så morsomt ut! Neste forumtreff skal jeg være med på! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg tenker også å ta meg en tur neste gang Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 noen som er for et påsketreff der alle tar med seg et påskeegg hver så blir det masse godis til slutt, den gangen hjemme hos noen viss mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg