chirsso Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvordan er PSP til og 5 og 6 åringer? Skal kjøpe håndholdt konsoll til en bursdag neste uke. Nintendo DSi kommer ikke før . april. Ønsker ikke kjøpe DS. Er PSP noe for den aldersgruppen og hva finnes av spill? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Spør du meg, burde du kjøpe Nintendo DS (Lite). Noen fordeler ved å kjøpe DS: DS har mange barnespill i forhold til PSP. Nintendo er mer barnevennlige enn det Sony er. DS kan lukkes, slik at sjansen for riper og sånt på skjermen blir mindre. PSP har mer sånn actionspill, og det passer vel ikke så bra for femåringer. Dette er kun min mening. Er du som bestemmer til slutt. Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Spør du meg, burde du kjøpe Nintendo DS (Lite). Problemet er at det kommer en mye fetere versjon 3. april. Må kjøpe denne uka. Får meg ikke til å kjøpe "gammel" teknologi. PSP har så mye mer enn DS. Nye Nintendo DSi kan konkurere med PSP på funksjoner. Noen som har erfaringer med barnespill på PSP? Endret 28. februar 2009 av chirsso Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ikke så veldig mange gode barnespill på PSP nei, men du kan jo ta en titt på spill som Daxter, LocoRoco, Fifa, Crash Bandicoot, Ratchet and Clank og Burnout. Er forresten rykter om at det snart kommer en ny PSP også. Lykke til Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Snart kommer jo også LittleBigPlanet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ja det kommer også en ny psp versjon også. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Edit: Glem det.. Endret 1. mars 2009 av Kris. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det kommer PSP 2 som det har blitt nevnt her. PSP er bedre enn DS, men DS er mer barnevenlig (Da mener jeg spillene). Er ikke så mange spill til barn for PSP. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Man må jo kjøpe en gang, trodde PSP2 ikke var bekreftet jeg, for hvis det ikke er det kan det være lenge til. Da kan man jo si at man ikke må kjøpe PS3 heller for det kommer jo enn PS4.. osv. Jeg ville kjøpt en DS, tror ikke 5-6 åringer bryr seg om de nye funksjonene i DSi med det første.. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har en guttunge som fikk en DS som 5 åring og PSP som 6 åring. Nå er han snart ti og det er ikke tvil i hans øyne. PSP er det beste. Og til dere som ikke mener det er nok spill for barn i denne alderen, så finnes det mange. Husk at barn ikke er så nøye på hvilke spill det er. Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Har en guttunge som fikk en DS som 5 åring og PSP som 6 åring. Nå er han snart ti og det er ikke tvil i hans øyne. PSP er det beste. Og til dere som ikke mener det er nok spill for barn i denne alderen, så finnes det mange. Husk at barn ikke er så nøye på hvilke spill det er. tror det blir PSP Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 PSP2 er bare ett rykte om en prototype som er ute å går, uansett er den årevis borte. 2 spill jeg anbefaler er Everybody's Golf, og Locoroco. Du må kanskje vise han litt hvordan ting virker først, men det går sikkert greit. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det at Little Big Planet antagelig kommer til PSP i løpet av året hjelper jo til på spillutvalget for barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå