Gå til innhold

[Løst]Venn vil søke seg inn på skoleskipet Gann - får det ikke til. svar haster.

Niella

Anbefalte innlegg

Hei, håper på raskt svar her, er litt småstressa. Har en venn av meg som vil søke på skoleskipet Gann, går en annen linje og skole nå, vg1. Når han prøver å søke kommer det bare opp noen få valg ( og Gann står ikke oppført som et valg) og kun for å gå videre på 2. året. Hva skal han gjøre for å kunne søke på skoleskipet Gann? Hadde samme problemet selv fordi jeg skulle søke på en annen skole og en annen linje til neste år, fikk det til tilslutt, men jeg har selvfølgelig glemt helt hvordan hun viste meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, håper på raskt svar her, er litt småstressa. Har en venn av meg som vil søke på skoleskipet Gann, går en annen linje og skole nå, vg1. Når han prøver å søke kommer det bare opp noen få valg ( og Gann står ikke oppført som et valg) og kun for å gå videre på 2. året. Hva skal han gjøre for å kunne søke på skoleskipet Gann? Hadde samme problemet selv fordi jeg skulle søke på en annen skole og en annen linje til neste år, fikk det til tilslutt, men jeg har selvfølgelig glemt helt hvordan hun viste meg.

Heisann. Det kommer kanskje ann på hvilken linje han går på?

Gann tilbyr bare VG1 T.I.P & VG2 Maritime fag.

Han kan jo evt. søke på papiret, sånn som jeg må, ettersom jeg bor i Hordaland.

Lenke til kommentar

Heisann. Det kommer kanskje ann på hvilken linje han går på?

Gann tilbyr bare VG1 T.I.P & VG2 Maritime fag.

Han kan jo evt. søke på papiret, sånn som jeg må, ettersom jeg bor i Hordaland.

Han går allmenn.

Søke på papiret, det vil si sende inn en søknad? fristen på dette er når? Håper nå ikke 1.mars for da sliter han :p

Lenke til kommentar

Jepp. Posten er tingen :thumbs:

Hvis han går allmenn, så må han nok begynne på nytt.

Altså VG1 - T.I.P.

Edit:

Du/han kan ta kontakt med skolen for å være sikker.

Skolen: 51 54 75 58

Faks: 51 86 18 85

Mobil rektor: 951 77 752 (Han virker litt falsk) :!:

E-post: [email protected]

Endret av TheIdanator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...