Tehjoran Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei, som tittelen sier har jeg tenkt å forbedre min laptop som da er en Compaq Presario F700, til en bedre Gaming pc og at det hvertfall kan ta Empire. Total War uten problemer på bra grafikk Spørsmålet er da. Går dette ann? og viss det gjør.. Hva slags deler må jeg kjøpe? Tusen takk for svar på Forhånd Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du må gi litt mer info. Har du MXM-modul, og hvilken? Hva slags skjermkort har du nå? Oppgradering av laptop er tricky, spesielt skjermkort på gamle laptoper. Vet ikke hvor gammel din er, men er ganske sikker på at dette ikke går. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Har NVIDIA GeForce Go 6100 HVor sjekker man MXM Modul? Pc'en min fikk jeg til jul07 Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Trur du bare skal gi opp jeg. Du har integrert grafikkort. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Fortelle med litt mer utfyldende ord? skjønner meg ikke på alt som har med Data å gjøre.. ekke så flink som du sikkert har skjønt.. Og da kunne trengt litt hjelp! Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skjermkortet er loddet fast til hovedkortet. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Æsj -.- Men går det ikke ann å bytte noe annet som gjør at spillet går bedre? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skjermkortet er det klart viktigste når det kommer til spill. Så eneste valget du har er å kjøpe ny laptop med mye bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Deet blir ikke lett med kun 1700 kr Får vell heller vente til Konfirmasjonen min i september Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg får heller hjelpe deg med å velge laptop da, men konfirmasjon i september? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 tenkte heller på en stasjonær.. men da er jo ikke jeg så erfaren.. så jeg får heller høre på gode forslag av deg Japp, konfirmasjon 13 september 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå