AndreSalvatore Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei, jeg har en HP Pavilion m9069 stasjonær PC som jeg kjøpte for en stund siden. Det var Windows Vista Home Premium når jeg kjøpte den, men nedgraderte til XP home. Nå har jeg formatert PCn på nytt og får ikke til å installert noen nettverksdrivere til pcen min med XP. Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 ser ut som HP ikke har laget noen win xp driver til pcen din http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...ng=no&cc=no Lenke til kommentar
AndreSalvatore Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Nei det vet jeg, har prøvd å lett etter driver i over 2/3 timer nå. Fikk det jo til den ene gangen når jeg nedgraderte til Vista, brute ikke noen Recovery CDer eller no slikt (det har jeg ikke). Fant rett og slett driveren og de andre driverne på nett. Noen som kan linke? Finner ikke driveren jeg. (Ikke en som funker iallefall). Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Da kan du se om det finnes drivere på hjemmesiden til produsenten av nettverks-chipen. Bruk SIW for å finne ut hvilket nettverkskort du har. Lenke til kommentar
AndreSalvatore Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Fikk det til, tror det var med SIW programmet, fant bare ut navnet på nettverkskortet (de tvar intregrert i hovedkortet) så lasta jeg bare ned driveren fra en annen PC. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå