olahe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hei har akkurat kjøpt et nytt HD pannasonic SD9 videokamera men så lurer jeg på hvilket redigeringsprogram som er bra det burde være gratis men det må fortsat være gratis og greit og bruke liker litt sånn pinacle og sony vegas program men sony vegas pro støtter ikke panasonic HD og pinnacle koster jo 600kr adboe er jo enda dyrere igjen da... kan noen hjelpe hilsen olahe Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sorry dette blir OT-tips. Det er ikke meningen at man skal sette alle punktumenen på slutten av avsnittet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 http://www.openmovieeditor.org/ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 http://www.openmovieeditor.org/Kjem kun for GNU/Linux, ikkje Windows, som trådstartar openbart har. olahe: Trur du får eit betre program om du koster på deg nokre hundrelappar for Vegas Movie Studio Platinum eller liknande. Vegas MSP 8.0 har iallfall støtte for filer frå Panasonic-kamera. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Trodde alle brukte linux jeg, som linuxbevegelsen har preket om i snart 10år. Men vegas koster penger. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Linux-brukarar er nok framleis ein minoritet. Vegas koster pengar, det er sant, men eg er ikkje sikker på om det finst gode gratisprogram. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har ikke kommet over noen gode og gratis videoredigeringsprogram. Men Windows Movie Maker er jo 'gratis' (Følger med Windows). Men det er vel ganske dårlig (Har aldri prøvd det selv). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Windows movie maker er fortsatt en utmerket alternativ for de ikke altfor krevende brukere. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Videofilene kan vel kun lagres i WMV-format ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 WMV eller DV-AVI. For trådstartar er problemet med WMM at det ikkje støtter AVCHD (so vidt eg veit iallfall), og dermed må filene konverterast før ein eventuelt kan redigere dei i WMM. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 jeg kan godt betale noe bare jeg får noe som ikke er noe drit det er jo noen av programmene som støtter HD som er veldig hakkete fks. sony vegas pro hilsen olahe97 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå