oludo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Eg kom over dette objektivet her som eg tenkte å bruke på nikon D80. Når eg ser litt på nettet så ser eg ingen D80 som kommer med så små objektiv. Noen som har noen tanker rundt dette. Funker det fint eller blir det for lite. NIKKOR AF-S DX 18-55/3,5-5,6G VR Er litt ny, sorry om det er dumt spm.. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Eg kom over dette objektivet her som eg tenkte å bruke på nikon D80. Når eg ser litt på nettet så ser eg ingen D80 som kommer med så små objektiv. Noen som har noen tanker rundt dette. Funker det fint eller blir det for lite. NIKKOR AF-S DX 18-55/3,5-5,6G VR Optisk er dette veldig bra i henhold til pris. Byggekvaliteten er vel noe tvilsom, men bra bilder skal det være mulig å ta med dette objektivet Så ser i utgangspunket ikke noe problem med å bruke dette objektivet på D80. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Objektivet funker fint til D80. Hva har du fra før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå