miceiken Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dette begynne å irritere meg altså. Det som skjer er at spillet fryser totalt, det inkluderer grafikk og lyd. Har kun skjedd i World of Warcraft og Quake Live so far. Kan bruke andre programmmer. Av og til får jeg til å avslutte programmet. Men etterpå så kan jeg ikke gjøre noen ting og må restarte. Noen som har noen idè om hva dette faenskapet kan være? Har spilt andre spill som Team Fortress 2 og Battlefield Heroes i flere timer sammenhengende uten problemer, faktisk andre spill som HL2:DM, CS:S, CS 1.6 også. Har holdt et øye med tempraturer, alt virker normalt. Har også formatert, forsikret meg om at alle drivere er siste verisjon. Håper dette var godt nok forklart. Lenke til kommentar
miceiken Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Ser at alle spillene som kræsjer har en ting til felles, nemmelig OpenGL. De spillene som fungerer helt fint kjører DirectX. M.a.o OpenGL akselerasjonsstøtten til ATI sine drivere fungerer ikke. Iallefall ikke driverene for 4800 Radeon HD serien for Windows Vista 64-bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå