Gå til innhold

Hvilken DVD-Spiller Standalone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagligvarekjeden Rimi har for tiden en DVD spiller som støtter alt du nevner og mye mer, til den nette sum av 799,-

Ikke akkurat i prisklassen du nevner, men kan likevel være verdt å sjekke ut. Har selv spilleren de solgte før denne, som kostet noe mer. Den var det ikke stort å utsette på, prisen tatt i betraktning.

Lenke til kommentar

Har HK DVD25 selv, DVD21 er jo en mindre modell så.

Det er en digg DVD spiller! :yes:

Jeg prøvde å spille av en SVCD film på en United (tror jeg den heter) spiller fra Elkjøp (tror den kosta nermere 2k) og det hakka ca hvert sek. Mest bingo DVD spillern jeg har vært borti.

Samme filmen gikk helt strålende på HK DVD25.

Lenke til kommentar
Har HK DVD25 selv, DVD21 er jo en mindre modell så.

Det er en digg DVD spiller!  :yes:  

Jeg prøvde å spille av en SVCD film på en United (tror jeg den heter) spiller fra Elkjøp (tror den kosta nermere 2k) og det hakka ca hvert sek. Mest bingo DVD spillern jeg har vært borti.

Samme filmen gikk helt strålende på HK DVD25.

Har DVD25, jeg også... Men den har problemer med lyden, på SVCD. Lyden går litt raskere enn bildene, også begynner det å sprake, etter 10min. Trykker jeg på STOP også PLAY igjen, funker det i 10min til. Jævlig irriterende, egentlig.

Men ellers er det en konge spiller.

Noen som vet hvordan man kan få lastet ned firmware-oppgraderinger? Skal vist gå an å gjøre det fra sidene dems, men jeg finner det ikke.

Lenke til kommentar

Sjekk dvdrhelp.com for linker til firmware oppdateringer, ellers kan de sikkert hjelpe deg på Hifi Centeret. DVD25 er en dyrere modell, men takler ikke alle formatene like bra som DVD21. Den dyreste modellen skal vel være for feinschmekerne og fokuserer derfor på kvalitet på DVD fremfor funksjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...