michael691 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Våkne uten å være trøtt. Høre på glad musikk til skolen. Er det fra la oss si ca halv 11 til 2-3. Det er sol og kjempe fint vær ute. Jeg tar buss til byen og møter kjære Da er dagen verdt å stå opp for Lenke til kommentar
S..hh ahh a a ggrilla Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Våkne uten å være trøtt. Høre på glad musikk til skolen. Er det fra la oss si ca halv 11 til 2-3. Det er sol og kjempe fint vær ute. Jeg tar buss til byen og møter kjære Da er dagen verdt å stå opp for få deg et liv L. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Våkne uten å være trøtt. Høre på glad musikk til skolen. Er det fra la oss si ca halv 11 til 2-3. Det er sol og kjempe fint vær ute. Jeg tar buss til byen og møter kjære Da er dagen verdt å stå opp for få deg et liv L. wtf Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 * bla himmel * vaere ute a prate a nyte god mat/drikke * lage en sang jeg er fornoyd med * generelt bare ha en positiv holdning til alt og fole meg vel * bli sliten pa kvelden og fole at jeg har gjort noe med dagen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Våkne uten å være trøtt. Høre på glad musikk til skolen. Er det fra la oss si ca halv 11 til 2-3. Det er sol og kjempe fint vær ute. Jeg tar buss til byen og møter kjære Da er dagen verdt å stå opp for få deg et liv L. Ja wtf skal det bety? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Våkne uten å være trøtt. Høre på glad musikk til skolen. Er det fra la oss si ca halv 11 til 2-3. Det er sol og kjempe fint vær ute. Jeg tar buss til byen og møter kjære Da er dagen verdt å stå opp for få deg et liv L. høres ut for meg som om han har et godt liv? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Var vel bare for å få noen reaksjoner. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 En god dag er når jeg kan sove til 4+ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ingen angst, fint vær, sex, musikk, litt sosialt liv og trening. +1 på den! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Snille forumbarn. Men det blir med drømmen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Å våkne opp en fredag og ikke ha NOEN bekymringer, mamma har lagd pizzasnurrer og alt går som det skal, kommer på bussen og drømmedama sitter alene<3 får tilbake en 5/6 prøve/prosjekt. Får livretten din til middag før du drar på fest med venner Da er livet perfekt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Å ha sovet bra i 8 timer, for å deretter stå opp, spise frokost, sykle til bussen med god tid. Å komme på skolen og komme seg raskt igjennom. Å møte dama og være med henne. Å spise en god middag. Å ha vært eller pratet med kompiser i timesvis på kvelden. Å slappe av, og så legge meg. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Lett Dama <3 Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 At det ikkje regner og vi får montere noe på skulen samtidig som vi hører på musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå