Sodd Ball Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 * Gjøre noe konstruktivt * God mat * Fint vær Jeg savner sommeren da de fleste dager involverer alle tre punkter. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Stå opp når det passer meg, spille til kl 14:00-15:00. Stikker å bade, med varmt og fint vær. Etter det stikker vi opp på løkka og spiller fotball emd gode kompiser. Så kommer vi inn å ser fotball. På kvelden blir det 1-2 personer som gamer cod4 sammen. Definisjonen av dette er= CHILL!!! Gleder meg til sommeren da alt det her skjer flere ganger i uken Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 en hel dag på skytebanen med forskjellige våpen Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 en hel dag på skytebanen med forskjellige våpen Kjøper den;) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Ingen angst, fint vær, sex, musikk, litt sosialt liv og trening. Endret 26. april 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Sol, ett hei fra en spesiell person, pinex, og glade fjes rundt meg. Så enkelt som da :] Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vel, lørdagen som var, var i grunn en slik dag. Skyfrihimmel, strålende sol, hånd i hånd med min kjære, spise favorittmaten på restaurant, kinotur, sitte ved et svalberg inntil min kjære og sole meg/oss, fri fra jobb og studier, bare nyte livet og spise is. Det er kos det. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Siste 2 ukene har igrunn hatt perfekt dag potensiale, bare jævlig dass at jeg må lese til eksamen............... Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 at det er kjempefint vær og at jeg har verdens beste kompis som spanderer billett til fotballkampen ikveld og togbilletten bare så jeg blir med.. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 at den innholder ostekake ho mor laga ^^ heheh. Fekk det igår pga komf for lille broren min Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 en dag uten bekymringer og en glad kjæreste Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 at den innholder ostekake ho mor laga ^^ heheh. Fekk det igår pga komf for lille broren min kakeee Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Å våkne opp rundt 11 på en fridag i mai og være helt utvilt. Kikke ut av vinduet og oppdage at det er sol og blå himmel. Dra med seg masse pils, grill og grillmat i parken og ligge der og kose seg sammen med masse venner resten av dagen. Sleng inn litt herlig sex i miksen, og det er en perfekt dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Stå opp 10, se at det er godt vær, ta på meg kjolen, starte scooteren og kjøre meg en tur på butikken, kjøpe en kald glasscola, en baguett og noe kyllingcurry-salat-greie, stikke ned til elva og slacken med sigg og cola og mat og høre på musikk og sove noen timer, kjøre hjem igjen, skifte til vanlige klær, stikke ut med noen venner, dra på fylla og møte mange andre gamle bekjente og føle at livet er herlig. Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Off, mye jeg kunne gjort for å få dagen perfekt(: - Sove lenge, i nyoppredd seng på et ryddig rom (det er veldig skjeldent ryddig der) - Være hjemme alene når jeg står opp. - Dusje så lenge jeg vil. Sminke meg ordentlig, og faktisk få til håret for en gangs skyld. - Grenseløs shopping, og bruke MASSE masse penger. - Ny tatovering (jeg blir alltid så glad etterpå) - Time hos frisøren - Enten fest eller bare chill med noen venner senere på kvelden. For ikke å glemme MUSIKK som gjør meg glad, hele dagen:D Og da snakker vi realistisk! ikke sånn som at ''jeg merker at det ringer på døren, og finner ut at det er Mötley Crüe som står der''. Endret 15. mai 2009 av Fosdahl Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Blåsejobb. Skal ikke mye til for å glede deg for å si det sånn. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sove til rundt kl 12 Spise egg og bacon til lunsj Taco til middag Råne Være med venner Spille data halve natta. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 En motorsykkeltur på en svingete vei til en flyplass hvor jeg setter meg inn i en Cessna for så å fly rundt. Har så lyst til å fly! Lenke til kommentar
S..hh ahh a a ggrilla Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Å stå opp om morgonen og sleppe å ta opp do-setet. Å stå opp med feil fot. Å sjå på jetix. (Samme kva som går) Å sleppe å prate. Når folk har gløymd å kle på seg, og kjem på skulen nakne. Å terge Kalvegodt. Å kaste kokosnøtter på barneskule elevane som går forbi vindauget mitt på veg heim frå skulen. Høyre på fattern. (Artisten fattern) Å oppnå klimaks. Å jogge naken over bruna med ei bade and på hovudet. (Den er teipa fast så det går bra) Å rett og slett berre være teit å letargisk misslikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå