medlem-90636 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Fri fra jobb Pent vær En koselig tur med hundene i finværet sammen med kjæresten Rent og ryddig hus En god film sammen med taco Satser på at denne dagen er i morgen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Fri fra jobb, våkner tidlig uten å vere trøtt. Frysen full i pæreis, at er 100% i det kreative hjørna og at eg kan lage ein del mester verk. Åh yes! Er en stund siden jeg fikk en kraftig lyst å stikke ut og ta bilder... Lattkuk som jeg er. Endret 15. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva gjør dagen din perfekt? Morra di! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Skjønner ikke hva som var poenget med å skrive det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvorfor skal det være poeng med alt? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skjønner ikke hva som var poenget med å skrive det? Eg trur det var mora di. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skjønner ikke hva som var poenget med å skrive det? Skjønner ikke hva som var poenget med å skrive det? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Skjønner ikke hva som var poenget med å skrive det? Skjønner ikke hva som var poenget med å skrive det? Poenget var muligens at han var oppgitt over at folk spammer tråden hans, stakkar. Men, skjønner ikke hva som var poenget med å skrive det? Dette kan gå i det uendlige. Endret 15. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Capria Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Morgensex etterfulgt av en god dusj og en kopp kakao. Det kan redde dagen min og gjøre den perfekt. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 At jeg ikke er så jævlig trøtt om morgenen. Fin dag ute, ikke så jævlig kaldt, fin himmel. At jeg har noe (noe jeg vil) å gjøre på skolen, ikke bare sitte å daffe hele dagen. Noen spennende prosjekter å jobbe med. At jeg har en lunsj jeg faktisk liker (brødskiver med syltetøy er ikke så spennende) og at jeg ikke sitter sulten. Blide foreldre og en ok middag etter skolen. En film eller noe annet jeg kan se på kvelden, eller på en fredag, en koslig hjemmefest til en eller annen kompis. Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 skyting ikveld Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Shopping :!: I dag blir det en Pulsar Nevada Pluss litt bilolje Endret 16. mars 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er fredag, jeg våkner 100% uthvilt et kvarter før vekkerklokken. Det er lite å gjøre på skolen, og det nærmer seg sommer ute. Etter skoletid har jeg planer med gode venner, og jeg ser på Nytt på Nytt etc. samme kveld. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 En perfekt dag involverer at du står opp tidlig og går på skolen? Det var litt for saklig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 En perfekt dag involverer at du står opp tidlig og går på skolen? Det var litt for saklig. "En perfekt skoledag". Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Om man har fått nok søvn og det er fint vær ute, er det ofte betre å gå på skulen om morgonen enn å verte heime. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 En perfekt dag involverer at du står opp tidlig og går på skolen? Det var litt for saklig. ? En perfekt dag involverer at du står opp tidlig og går på skolen? Det var litt for saklig. "En perfekt skoledag". Takk, CypheroN, du tog'an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå