Anthila Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvis du skulle rangere dagene i en skala fra 1-10, hva er det da en dag må inneholde for at du kan kalle det en topp dag og du kan gi den karakter 10? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Fri fra jobb, våkner tidlig uten å vere trøtt. Frysen full i pæreis, at er 100% i det kreative hjørna og at eg kan lage ein del mester verk. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gym! svømming, langrenn, styrke you name it. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 En fin dag på skolen(der jeg føler at jeg har lært noe, samt fått en god del virkelig gode karakterer), god middag, se at de rundt meg har det fint, noe bra på TV. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Likte den med pæreis ifryseren. Hos meg starter dagen med å våkne ca. kl 9 en fridag og kunne se fra senga at himmelen er helt blå uten at sola skinner inn å blender meg. Gå derfra i bare shorts å laffiser inn på kjøkkenet og spise en deilig frokost og samt bruke laang tid på å lese avisen. Videre får du høre at noen plikter du er satt til å gjøre allerde er gjort og du kan derfor dra på løkka med noen kompiser å spille fotball eller stikke å trene styrke. Etter dette stikker vi i elva å bader før vi drar hjem og fyrer opp grillen og bånsker noen pils. Dagen avsluttes i armene til din kjære:D Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 En dag uten angst hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dame, en stressfri skoledag og god mat Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Å stå opp tidlig, ha 3 kasser pils i kjøleskapet, masse gode kompisser på besøk og en sammenhengende Premier League dag fra 13.00 til 20.00 før kvelden avsluttes med en sinnsyk hjemmefest <3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 * Kjæresten min gjør dagen perfekt * Solskinn og skyfrihimmel * Fri fra skolen * Event/treff * Oslotur * Ny piercing/tattoo/osv * Japantur (Da hadde jeg levd på den opplevelsen resten av livet<3) * Ny Manga/Anime * Favorittmåltidet og falgfritt snop <3<3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nydelige pusen min gjør alltid dagen min perfekt, Trenger bare et lite glimt og hele dagen er berget <3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Musikk og Criminal Minds Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Som Mr. og Mrs. kliss og klass sa over her ( ) er det kjæresten som gjør dagen bra^-^ Og greie lærere som gir gode karakterer og hyggelige mennesker på jobb. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Gode karakterer. En relativt morsom skoledag. En saftig klump med pris. God middag. Sansebedøvende fyll. Knull. Det høres ut som en tier Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 fridag, stå opp til passe tid, få være helt aleine på rommet og ha fullt med brus og hamburgere Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva gjør dagen min perfekt? Jo, hjemme alene med hardstyle på max volum hele kvelden, helt til naboene klager over at de kan høre bassen helt inn til dem. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har vel omtrent aldri en perfekt dag... Likte the old days før da jeg var sammen med kjæresten(eksen) min veldig godt. Perfekt tid. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) At jeg får tilbake en prøve hvor jeg får 6/5, at gitar ikke er kjedelig, at jeg er übersosial, ikke er trøtt, skoledagen er interesang, noe godt til middag og at jeg ikke stresser med noe. Helst en skikkelig fest også! Endret 12. mars 2009 av PartyLøven Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tja. Stå opp tidlig uten å være helt borte, dusje, traske en tur til butikken i fint vær, handle litt, og gjerne en brus eller is til veien hjem, komme hjem, spise, TV, være sosial, og til sist avslutte dagen med en god film og noe snop. Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 at det er helg, og at været er kjempe fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå