care1337 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ey. Jeg har planer om å bygge en liten maskin som skal stå på soverommet. Støynivået er ekstremt viktig. Den skal lage minst mulig lyd. Helst ingen lyd. Når den står på skal ikke folk merke at den er på. :-P Så da er spørsmålet hvilken komponenter jeg skal velge. Jeg ser for meg noe slikt: - Socket 775 hovedkort med Intel Core2Duo E8400/500 f.eks. - Minimum 450W PSU - Et stk 1TB disk intern? - Micro kabinett (mATX hovedkort) - Minnebrikker har jeg.... Jeg er litt usikker på hvor mye jeg vil gi. Men skal også ha en skjerm utenom. Så med skjerm, ca 6000-7000 og frakt? Har ikke så high-end krav til hardware. Trenger ikke det nyeste og beste. En CPU på 2,6ghz holder lenge, det samme med grafikk-kortet. Stabilitet er viktigere enn ytelse. Forslag på lydsvake komponenter, kabinett, CPU-vifte etc.? Monitoren skal være på minst 22 tommer og fra Samsung. Ønsker helst å bruke Netshop sin nettbutikk (eneste butikken som har en greie jeg skal bestille... så sparer jeg porto på å samkjøre en større bestilling der.) tssss..... :-P Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå