Gå til innhold

hjelp, fikk 2 røde lys og ms ser ikke ut til å bry seg

brutulius

Anbefalte innlegg

ok så for 3-4 uker siden fikk jeg 2 lys på xboxen og ringte microsoft, etter mye prat om all det tøyset som kan hjelpe som vi alle alerede har prøvd og vet ikke vil hjelpe noenting så fikk jeg beskjed om at det ville komme noen å hente maskinen, de kom aldri så jeg ringte igjen.. fikk beskjed om at noe tull hadde skjedd og bestillingen var blitt kanselert, fikk igjen beskjed om at de nå skulle komme men såklart kom de aldri dennegang heller...ringte igjen og ble mata noe tullprat om kø og derfor ble bestillinga stoppa igjen eller noe sånt tøys, fikk beskjed nå om akkurat det samme som sist og at jeg skulle bli prioritert siden jeg hadde ventet så lenge.. og nå ser det ikke ut som dem kommer denne gangen heller.

hva kan jeg gjøre? ser ikke ut som dem bryr seg i heletatt og bare sier det jeg vil høre så jeg skal legge på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

ja nå ringte det nettopp på døra og her stod det en tysk kar med en eske, spurte om han var her for å hente xboxen siden jeg hadde fått beskjed av ms kundeservice at om jeg var hjemme skulle dem ta med xboxen med det samme men det var altså ikke slik det funkerte, alt han skulle var å levere en eske med massevis av papirer og tull som jeg altså må finne utav selv for å så vente enda litt mer på at dem kommer en gang til ... 1 måned og alt jeg sitter med er en tom pappeske og masse papirer, fantastisk kundeservice.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Han som henta min pakka den inn for meg, så tok han den med seg :) glimrende service ;D

hehe, jeg var nok bare uheldig med han som kom å henta den : )

men nå er den i allefall endelig kommet frem til frankfurt og på ups sin tracking greie står det altså det er siste stop, kommer jeg til å få mail ifra ms om det nye tracking nummeret når dem sender den tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...