Andeby Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei, jeg har nylig installert XP 64 bit på PCen min, men ZoneAlarm støtter ikke 64 bit XP, dermed trenger jeg et alternativ. Skal på public lan i morra, så om noen kan gi meg et par firewalls innen det hadde det vært flott. Takk på forhånd for hjelp. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Se under "Hva trenger jeg av beskyttelse" i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776083 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Tusen takk for svar! Skal kikke i den tråden. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Men likevel, prøv Online Armor -jeg bruker den, og det fungerer veldig bra. Litt surr i begynnelsen siden jeg gikk fra Zonealarm selv, men tilvenning går ganske raskt. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Valget endte på Comodo Firewall, og er veldig fornøyd til nå. Takk for hjelp dere som svarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå