Ehaanaes Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Heya alle sammen. Nå har jeg endelig fått ræva i gir her. Jeg skal starte en ny Case-Mod side hvor ALLE!!!!!!! kan legge inn artikler om hvodan de lagde sin CaseMod og mye lignende. Men så trenger jeg jo så klart en del folk før den starter opp som kan skrive Guider, Artikler og Moderere forumene og lignende. Du vil ikke bli betalt, men etter hvert kommer muligheten til å få tilsendt forskjellig Hardware som skal testes og lignende. Dette er ikke ment å være en konkurrent til Overklokking.no men et tillegg som alle kan bidra til... Hvis du mener du har noe å bidra med i crewet på denne siden så maile meg på [mail fjernet av moderator] .. Arbeidet med siden er allerede påbegynt så nå må jeg jo starte å se etter crew. Så alle som er interresert mail meg med Fullt Navn, Hva du vil gjøre (Teste, Lage Artikler, Guider, Moderere Forum, og lignende) I første omgang vil jeg ta inn 3 moderatorer, og de andre jobbene vil jeg i utgangspunktet ikke ha noen begrensinger på.. Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hva blir linken til siden? De som skal teste hardware.. Får de delene? Hvor gammel er du? (Sånn at det blir bra og ikke noe fjortiss opplegg.) Jeg kan godt være moderator i forumet.. Er moderator i et annet stort forum. gtaforum.no Kaller meg HHA der. Jeg kan sende deg en mail Lenke til kommentar
Ehaanaes Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Sidenavn er ennå ikke bestemt, Det diskuteres heftig med mine partnere. Vil offentliggjøres i løpet av uken regner jeg med. De som skal teste Hardware får sannsynligvis mesteparten av delene. (Vi får se. noe komme til å gå til konkurranser og lignende.) Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg kan godt være tester eller skrive artikler.... Har ikke enorm peiling på sånt men jeg er ganske interresert! Er det snakk om et serriøst opleg her eller? Mvh. Erik Lenke til kommentar
Ehaanaes Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Dette er et seriøst opplegg ja. Driver å skaffer sponsorer nå. Send meg en mail med all relevant info. Og for de som er interresert i å lage Guider, artikler og lignende. Vennligst send med om du har et digitalkamera eller mulighet til å ta bilder av arbeidet ditt. Vennligst send med fødselsdato og bosted også! Lenke til kommentar
Ehaanaes Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 jeg er kjempe interesert Som Sagt. Mail meg med all relevant informasjon og jeg svarer så snart som mulig. HUSK ALDER! Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Nå har jeg sendt deg en mail.. Dette skal bli seriøst ja :smile: Hvorfor tror du jeg skrev at jeg håpet at det ikke skulle bli noe fjortiss opplegg. Jeg har mulighet til å ta bilder.. Morra mi har digitalt kamera til 12 000kr! Kan bli tester etterhvert jeg oxo. Men først moderator i forumet. Kan jo teste dem delene jeg skal kjøpe 4. mai :smile: Det vil si en hel data men viftestyring osv. Jeg kan oxo skrive noen artikkler om casemodding. Lenke til kommentar
Ehaanaes Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Til alle dere som har fått mail tilbake med Mailer dere tilbake innen en uke. DETTE BETYR IKKE AT DERE IKKE FÅR VÆRE MED!! Det er bare det at jeg må igjennom alle mailene først så jeg kan plukke ut de som virker mest lovende! Så ikke tro at du ikke kommer med.. Du har like stor mulighet som alle andre! Med Vennlig Hilsen -Eivind Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Er en liten dingsbomsmaker som har endel dingsbomser og som gjerne kan skrive artikler! Og når denne sida blir større kan teste en del dingsbomser ! Melder meg frivillig! Vil du ha min epost adresse? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Er en liten dingsbomsmaker som har endel dingsbomser og som gjerne kan skrive artikler! Og når denne sida blir større kan teste en del dingsbomser !Melder meg frivillig! Vil du ha min epost adresse? Send mail til gutten!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Er en liten dingsbomsmaker som har endel dingsbomser og som gjerne kan skrive artikler! Og når denne sida blir større kan teste en del dingsbomser !Melder meg frivillig! Vil du ha min epost adresse? Send en dingseboms til han... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg ser at du sier en casemode side. Men er tanken å ha andre artikler også, som hardware, tekniske guider o.l? Er det en generell data/hardware side eller har den en trangere kundespekter? Og når du nevner alder, er det da en minimums grense? Hvor skal serveren stå, på hvilken linje, hvem lager siden og når ca er den oppe? Den er på norsk ikke sant? Lenke til kommentar
Ehaanaes Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Okay. For å svare alle spørsmål her 1. Det er ingen minimumsgrense på alder foreløpig. Du må bare være ansvarlig. 2. Serveren kommer til å stå i USA på en 300 mbits linje. 3. Jeg vil lage siden. (Jeg er en erfaren webdesigner som jobber en del med det.) 4. Den vil være på norsk. 5. Alle som vil være med i crewet skal MAILE meg på ellers inget svar. 6. Det er en side rettet mest mot CaseMODS, Det vil også være litt om Hardware generelt også. (men mest CaseMOD.) 7. En midlertidig side er forhåpentlig oppe i løpet av uken. Det jobbes hardt med en mer avansert side, men det arbeidet vil ta litt mere tid. 8. Jeg tar gjerne i mot ideer!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det er ikke særlig pent å bruke dette forumet for å reklamere for en side som skal drive konkurrerende virksomhet. Dette er i strid med våre retningslinjer - og meget frekt å gjøre. Denne posten stenges. Videre tiltak vurderes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg