Kerma Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hei, Har problemer med portforwarding. Har et TopCom Xplorer 871TB som funker som router/modem. Også har jeg et 3Com OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Router 3CRWE554G72T. Har portforwarda 3com routern men skjønner ikke hvordan jeg skal forwarde TopCom Router/modeme. Var noen som sa jeg skulle lage en ''bridge'' mellom de to men vet ikke hvordan. Så ting som WoW Downloader, Utorrent osv funker dårlig. Har prøvd å google men finner ikke noe nyttig. Sorry for skrivefeil osv. Endret 28. februar 2009 av Kerma Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hei, Har problemer med portforwarding. Har et TopCom Xplorer 871TB som funker som router/modem. Også har jeg et 3Com OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Router 3CRWE554G72T.Har portforwarda 3com routern men skjønner ikke hvordan jeg skal forwarde TopCom Router/modeme. Var noen som sa jeg skulle lage en ''bridge'' mellom de to men vet ikke hvordan. Så ting som WoW Downloader, Utorrent osv funker dårlig. Har prøvd å google men finner ikke noe nyttig. Sorry for skrivefeil osv. Følg instruksjonen herher på hvordan du setter Topcomen i bridgemodus. Når den er gjort vil Topcomen funke som et modem, og du trenger bare sette opp porter og slikt i 3com routern din. Endret 28. februar 2009 av Raimop Lenke til kommentar
Kerma Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Gjorde som det sto der men da sluttet internett å funke, så jeg byttet tilbake til standard. Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gjorde som det sto der men da sluttet internett å funke, så jeg byttet tilbake til standard. Du må koble topcomen til DSL/internet in på routern når du kjører modemet i bridgemodus, i tillegg må du sette opp routsern til PPPOE og mate inn [email protected] og passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå