bmwpower92 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har funnet felger jeg synes var ganske kule, av ren nyskjerrighet og interesse ville jeg gjerne vite hvilke felger dette er. noen som vet?? kansje blir det slike felger på meg i fremtiden... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvilke felger det er? Det er jo disse. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Er rimelig sikker på at det er Carline felger. Og de er dyre . De er garantert ikke å få tak på i norge. Endret 5. mars 2009 av Anders_strand Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 jepp, en som sa det kosta 25 høvdinger om disse skulle skaffes i norge. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Såvidt jeg kan se fra bildet, så er det Billet logo på navkoppen, så da vil jeg nesten garantere at dette er en Billet GTP52 felg. Dyre ja, ligger vel på rundt 350-400$ veiledende ut i 17". Med dagens dollarkurs vil det bli noe sånt som drøyt 2500 kroner per felg + moms og frakt litt avhengig av bredden. Et GODT stykke fra 25000,- som da denne karen påstår de koster i Norge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå