Gå til innhold

Problem med samba sharing ubuntu -> vista

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hei!

Det er gått ei stund sidan me fekk oss server no. Serveren køyrer ubuntu og eg vil dele filene frå den til dei andre maskinene på nettverket, hovudsakleg datamaskina mi som køyrer Vista.

Då serveren var heilt ny så installerte eg berre samba på serveren, og det funka heilt fint. Men i går fekk me ny router, og problema kom. Først fant eg ikkje serveren under Start > Network, men etter å ha reinstallert samba på serveren fant eg han att. Problemet no er at når eg prøver å åpne, så får eg feilmelding 80070035:

Windows cannot access \\SERVER

Check the spelling of the name. Otherwise, there might be a problem with your network.

Kva er problemet? All hjelp tas godt imot!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Det funka! Men det blir jo litt tungvint å alltid måtte gå via ip-adressa. Må vel gå an å få det til å virke som det gjorde før?

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar

Det gjør det sikkert.. bruker ikke vista selv, men mulig det går å slette den "snarveien" som ikke funger, og så håpe den dukker opp igjen. Eventuelt se om du finner noen egenskaper for den og oppdater disse manuelt med ny IP.

Servere skal forøvrig alltid ha fast IP, så slipper du slike problemer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Takk skal du ha!

Søkte litt på google, fant ut at ved å gå Start > Computer og så høgreklikk > Add new network location kunne eg skriva inn ip-adressa til serveren, og no funkar alt bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...