Krøllalfa99 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei Driver å leter i diverse nettbutikker etter KOTOR spillene. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse, eller har de forsvunnet fra markedet? Eneste plassen jeg finner er på play.com sin play-and-trade, men den er jeg itt skeptisk til. Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Lure på det samme sjøl såg att absoluttspill hadde det inne for noken daga sida menn ekje der no lengre. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Det er min fortjeneste, sendte e-post og spurte om når det var forventet på lager. Fikk dette svaret: Det er en liten stund siden vi har hatt Kotor 2 på lager.Dette grunnet at leverandøren ikke har den lengere. Jeg har fjernet den i nettbutikken inntil videre. Skulle en av titlene dukke opp igjen hos leverandøren, så vil vi ta det inn igjen. Beklager at de ikke kan skaffes på det nåværende tidspunkt. Jeg kan anbefale deg å heller sjekke innom en gang i blant. Alternativt sende en mail om et par måneder, så kan vi sjekke om det er mulig å få tak i når du sender mailen. Det er en god stund siden vi hadde det på lager, så det er ikke sikkert at vi får den inn igjen i det hele tatt dessverre. Lenke til kommentar
Svennulf Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Etter min erfaring går det stort sett greit med PlayTrade, men noen selgere der er mer rufsete enn andre. Hva med Ebay? Om brukte spill er ålreit, så får en mye billig fra Storbritannia. Når jeg handler spill så pleier jeg å sjekke Ebay, Qxl, Play og Amazon. Uhyre sjelden jeg finner et spill jeg vil ha billigere andre steder. Endret 1. mars 2009 av Svennulf Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Er litt skeptisk til å kjøpe slike brukt, men fant nytt på amazon.co.uk fra en reseller der. Er litt skeptisk, men er såpass billig at jeg har råd til å tape de pengene. Takk:) Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Har nå bestilt på Amazon.co.uk fra en 3.parts selger. Får se om det kommer fram. Fant et nytt spill:) Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vell gammal tråd no menn for alle som fortsatt skulle vere intresert so selge steam det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå