Asteel94 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Problem løst! Jeg avinstalerte og instalerte på nytt, da det ikke funket fant jeg tilfeldig ut at jeg hadde skifta dato på maskinen til 2008 ikke 2009. Når jeg skiftet til rett dato, funket det utrolig nok! Hei! For noen dager siden, klikket dataen. Den stoppet helt opp, å laget en rimelig fucka lyd. Jeg skrudde av ved å holde power-knappen inne i 5 sekunder. Alt gikk fint til jeg var inne på siden min. Når jeg skulle logge inn på msn, gikk det ikke å logge inn. "Kan ikke logge deg på Windows Live Messenger fordi tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv igjen senere" var feilmeldingen. Under detaljer sto det "error code 8007007e". Når jeg så dette gikk jeg på "Legg til eller fjern programmer" og prøvde å finne Windows Live Messenger sånn at jeg kunne få slettet det. Men det var ikke på listen! Noen som vet hva som er galt:)? Takk! Endret 1. mars 2009 av Asteel94 Lenke til kommentar
Asteel94 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg kjører Windows XP profesional, å det er den seneste versjonen av msn jeg kjører (den jævli dårlige) Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Se om du finner Windows Live Essentials Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Om du går innpå "Legg til/fjern" og så velger "Legg til/fjern Windows komponenter" på venstre siden i vinduet. Då skal du få opp eit nytt vindu og om du scroller heilt ned skal du kunne ticke av "Windows messenger" for så å tryke neste for å fjerne det. Nb. bruker engelsk versjon av xp så det kan hende at det heite noke anna. Lenke til kommentar
Asteel94 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Verken det ene eller det andre funker :-/ jeg prøvde igjen å reparere , men det står fremdeles "error code 8007007e" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå