Nhan Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har et underlig problem som jeg har hatt i noen dager. Vanligvis når man holder på et vindu og drar for å flytte den så følger selve vinduet musen.. skjønner dere hva jeg mener? Problemet er at når jeg drar vinduet, så følger ikke vinduet etter.. men havner der musen er når jeg slipper museknappen. Se bilde Vinduet havner altså inni den ruta. Mulig jeg har tukla med Windows.. aner ikke hvordan jeg retter det opp.. noen tips? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hmm, du har xp, sant? Du kan jo prøve å stille inn på muse peker alternativer, tror det skal være noe der... Verdt å lete ihvertfall Lenke til kommentar
Bango Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har alltid hatt det sånn eg, tror ikke det er noe problem. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Kontrollpanel-->Systemegenskaper--->Avansert--->Ytelse. Der skrur du dette av/på(vis innhold i vindu ved flytting) Endret 28. februar 2009 av taz Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Det er en innstilling som går på ytelse. System Properties - Advanced - Performance. Visual effects. Show Windows contents while dragging. http://teamtutorials.com/wp-content/upload...ndows-xp-03.jpg Edit: for sein Endret 28. februar 2009 av hårek Lenke til kommentar
Nhan Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Yes, der var svaret, takk folkens! Brukte XP, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå