- Slaktarn - Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Valget høres enkelt ut, gå for Dali+NAD Du blir garantert ikke skuffet! Det lønner seg ikke å haste med slike kjøp da det ofte kan føre til lastverk. Du er vel kjent med utrykket.. ? Anbefaler deg å stikke en tur og høre på et par Dali høytalere med evt. en forsterker du har lyst på, og deretter prøve å finne tilsvarende brukt til en pris som tilsvarer rammen du har satt. Men nå blir jeg kanskje mer engasjert enn nødvendig, igjen God natt! -x- Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hva med en NAD 216 og dali concept 8? God kombinasjon? Nytt så havner dette på rundt 10 lapper. -------------------- Der kom du med ett svar igjen ja, det setter jeg stor pris på Bare å bli engasjert! Gjør det selv jeg når folk spør om pcer! Tar turen til hifi klubben på fredag, skal på kurs resten av uken. Skal få hørt på dali concept 6 vs 8 om det er muligheter for det. Nad 216/218 virker heller ikke så dumt, selv om de begynner å bli ett par år så virker det som ett meget godt produkt. Endret 1. mars 2009 av mreinha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå