qeamer Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Det er slik man ikke kan få visst på forhånd med de hylle bena, i teorien kan man jo lage 2 skuffer også da, med litt mellomrom sammensatt. Er jo kjente folk rundt meg, så de kunne jo lånt plass.. Endret 3. mars 2009 av qeamer Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 synes denne ser ustødig ut altså, de beina skulle vært festa bedre Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 1. Den er ikke ustødig 2. Nei de er festa godt nok har brukt over 150 skruer. 3. Jeg kan så oppå hylla og bevege meg frem og tilbake uten at bena viser tegn på ustødighet. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hvor mye kosta selve skapet du kjøpte? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Kult at du viser hva du gjør Hvor mye kosta selve skapet du kjøpte? 745,- Ikea Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Ny update Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Enda en update på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå