Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2009 Hylle - 1 Pers - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lakk den i svart, det tror jeg blir drit kult. Finn ett eller annet å sette på, så folk legger merke til den ;) Men hva? Laser stråle som lyser fra toppen av skapet og opp i taket på vikingskipet.Så alle kan se den :D

Jeg har en 200 mW grønn laser men tror ikke det er lovlig på TG.

Hvorfor skulle det ikke være lov å ha en laser?

Vet ikke men hørte om noen som ikke fikk bruke en 20 mW laser der i 2007 men er ikke sikkert på hva han brukte den til..

+ At jeg må ha MANGE batterier for å ha den laseren oppegående en dag.

Er jo bare å modde den så den går på strøm i stedenfor batteri så er det problemet løst ;) Bare lurer, hvor stort var budsjettet ditt?

Har alt modda på det ^^

Budsjettet mitt hmm 1000 kr var planen men er oppå 1220 kr :( (+ 149 kr til Lasermod)

Det blir stilig :)

Begynner å bli noen kroner det ja. Ingenting som skal være billig i dag :(

Lenke til kommentar

Ouch, det svir nok på enkeltkjøp ja.

Btw, åssen prog er det dere bruker til skissering? Alltid lurt på det der.

Og et spm til, kan man f.eks feste en skuffe under bordet? Nå mener jeg ikke med skruer, men med 2 støtter på toppen av skuffen som holder seg fast oppå bordet?

Lenke til kommentar
Ouch, det svir nok på enkeltkjøp ja.

Btw, åssen prog er det dere bruker til skissering? Alltid lurt på det der.

Og et spm til, kan man f.eks feste en skuffe under bordet? Nå mener jeg ikke med skruer, men med 2 støtter på toppen av skuffen som holder seg fast oppå bordet?

ser ikkno problem i dette så lenge du ikke skrur/spikrer noe i bordet men sku likt å se en brukbar konstruksjon på det =) og de fleste pleier å bruke GoogleSketchUp =)

Lenke til kommentar

Allright! Tok det fort gjort i paint her nå :)

11uxe94.jpg

EDIT: Ja, den sklipatenten kan bli en utfordring med å åpne skuffa, og eventuelt at det ikke sklir av, skulle hatt eksakt mål i bredden fra skuffen til støttene..

Endret av qeamer
Lenke til kommentar

hmm hadde egentlig vert genial hvis man lager den i samme størelse som plassen sin og fester den i en slags hylle så ikke de "støttene" blir liggende på bordet men under hylle bena =) men da må man passe seg for en pall plass hvis man ska ha med dette da =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...