Rudde Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Kjøpte en universal voldt converter som har alternativene 3, 4.5, 5, 7, 9 og 12 voldt oghså klippa jeg av ledningen og kobla den til laseren ^^ Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Kjøpte en universal voldt converter som har alternativene 3, 4.5, 5, 7, 9 og 12 voldt oghså klippa jeg av ledningen og kobla den til laseren ^^ Nice da. Da kommer vel alle i vikingskipet til å se den. Kult når det er noe spesielt med den Lenke til kommentar
janingar Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Lakk den i svart, det tror jeg blir drit kult. Finn ett eller annet å sette på, så folk legger merke til den Men hva? Laser stråle som lyser fra toppen av skapet og opp i taket på vikingskipet.Så alle kan se den Jeg har en 200 mW grønn laser men tror ikke det er lovlig på TG. Hvorfor skulle det ikke være lov å ha en laser? Vet ikke men hørte om noen som ikke fikk bruke en 20 mW laser der i 2007 men er ikke sikkert på hva han brukte den til.. + At jeg må ha MANGE batterier for å ha den laseren oppegående en dag. Er jo bare å modde den så den går på strøm i stedenfor batteri så er det problemet løst Bare lurer, hvor stort var budsjettet ditt? Har alt modda på det ^^ Budsjettet mitt hmm 1000 kr var planen men er oppå 1220 kr (+ 149 kr til Lasermod) Det blir stilig Begynner å bli noen kroner det ja. Ingenting som skal være billig i dag Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Mulig å gjøre bildene mindre? Hvor får du strøm til ledlysene fra ikea? modder disse og kobler dem til pcen? Tenkte du bare får strøm til skjerm og pc på TG. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har med skjøteledning. Og bildene blir mindre når alle er loaded. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Hvordan har du tenkt til å frakte hylla? Skal bena skrus på på TG? Skal du ha hjul? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Hvordan har du tenkt til å frakte hylla? Skal bena skrus på på TG? Skal du ha hjul? Har den i stor bil. Nei beina er på fra førav. Ja jeg skal ha på hjul. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 hvordan har du tenkt å sette på hjul på en måte så det ikke blir stygt når hylla er ferdig plasert på tg? =) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg skrur dem av? det er bare 4 skruer Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 ork men egentlig genialt.. hvordan klarte jeg å ikke tenke så langt? dumme dumme al'x -.-' Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Fin den hylla der, tenker ut noe lite selv. Et par kompiser vil ha langhylle, men jeg vil ha noe lite som er flyttbart =) Er det lov å sette 2 små skruer i bordet? Husker ikke dette her Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Nei det er ikke lov. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Okai, takker.. Ta å mal den hylla da, så tar du med ledningene også Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Beklager har ikke råd til maling er langt over budsjettet og i tillegg til det krasja ac/dc 12v laderen til min eksterne HDD iår så jeg må kjøpe det å Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Ouch, det svir nok på enkeltkjøp ja. Btw, åssen prog er det dere bruker til skissering? Alltid lurt på det der. Og et spm til, kan man f.eks feste en skuffe under bordet? Nå mener jeg ikke med skruer, men med 2 støtter på toppen av skuffen som holder seg fast oppå bordet? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg bruker Google Sketchup Jeg skjønner ikke helt hva du mener gitt :S Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Ouch, det svir nok på enkeltkjøp ja.Btw, åssen prog er det dere bruker til skissering? Alltid lurt på det der. Og et spm til, kan man f.eks feste en skuffe under bordet? Nå mener jeg ikke med skruer, men med 2 støtter på toppen av skuffen som holder seg fast oppå bordet? ser ikkno problem i dette så lenge du ikke skrur/spikrer noe i bordet men sku likt å se en brukbar konstruksjon på det =) og de fleste pleier å bruke GoogleSketchUp =) Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Allright! Tok det fort gjort i paint her nå EDIT: Ja, den sklipatenten kan bli en utfordring med å åpne skuffa, og eventuelt at det ikke sklir av, skulle hatt eksakt mål i bredden fra skuffen til støttene.. Endret 3. mars 2009 av qeamer Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Tor nok det er lov ja x] Men så veldig irriterende å ha der egentlig.. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 hmm hadde egentlig vert genial hvis man lager den i samme størelse som plassen sin og fester den i en slags hylle så ikke de "støttene" blir liggende på bordet men under hylle bena =) men da må man passe seg for en pall plass hvis man ska ha med dette da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå