Durochris Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Skal du male skapet? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Er ikke sikker enda, mulig jeg lakkerer det sort.. BTW, Ny oppdatering Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 dette virka stress :S Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 dette virka stress :S Hva da? Ny update Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Lakk den i svart, det tror jeg blir drit kult. Finn ett eller annet å sette på, så folk legger merke til den Men hva? Laser stråle som lyser fra toppen av skapet og opp i taket på vikingskipet.Så alle kan se den Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Lakk den i svart, det tror jeg blir drit kult. Finn ett eller annet å sette på, så folk legger merke til den Men hva? Laser stråle som lyser fra toppen av skapet og opp i taket på vikingskipet.Så alle kan se den Jeg har en 200 mW grønn laser men tror ikke det er lovlig på TG. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Lakk den i svart, det tror jeg blir drit kult. Finn ett eller annet å sette på, så folk legger merke til den Men hva? Laser stråle som lyser fra toppen av skapet og opp i taket på vikingskipet.Så alle kan se den Jeg har en 200 mW grønn laser men tror ikke det er lovlig på TG. Hvorfor skulle det ikke være lov å ha en laser? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Lakk den i svart, det tror jeg blir drit kult. Finn ett eller annet å sette på, så folk legger merke til den Men hva? Laser stråle som lyser fra toppen av skapet og opp i taket på vikingskipet.Så alle kan se den Jeg har en 200 mW grønn laser men tror ikke det er lovlig på TG. Hvorfor skulle det ikke være lov å ha en laser? Vet ikke men hørte om noen som ikke fikk bruke en 20 mW laser der i 2007 men er ikke sikkert på hva han brukte den til.. + At jeg må ha MANGE batterier for å ha den laseren oppegående en dag. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Lakk den i svart, det tror jeg blir drit kult. Finn ett eller annet å sette på, så folk legger merke til den Men hva? Laser stråle som lyser fra toppen av skapet og opp i taket på vikingskipet.Så alle kan se den Jeg har en 200 mW grønn laser men tror ikke det er lovlig på TG. Hvorfor skulle det ikke være lov å ha en laser? Vet ikke men hørte om noen som ikke fikk bruke en 20 mW laser der i 2007 men er ikke sikkert på hva han brukte den til.. + At jeg må ha MANGE batterier for å ha den laseren oppegående en dag. Hvis den står opp på en hylle tror jeg ikke det skal være noe stress. Kanskje de i 2007 lyste på folk. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Oisann! Den hylla ble jo fiiin! Men lakk den i svart, som Durochris sa. Det hadde vært dritstilig! Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Lakker den i samme farge som der du sitter...Feks, ICE, så maler du den i en eller annen blå farge. Fire: mal den i en eller annen rød farge. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Uansett er budsjettet mitt sprengt for lengesiden har ikke råd til spraybokser. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Uansett er budsjettet mitt sprengt for lengesiden har ikke råd til spraybokser. Veldig synd for den hylla hadde blir drit kul i svart Men hvis ikke du skal lakkere den må du hvertfall ha noe annet som trekker oppmerksomheten til folk. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 ikke sprayboks, kjøp en liter med bengalakk, svart, og en skumgummirull. blir kongeresultat Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Koster penger det å Ny update Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Det ble sykt kult. Få tak i de skruene nå. Gleder meg til å se det ferdige resultatet EDIT: Få ledningene i et system Endret 1. mars 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Koster penger det å Ny update Eller finn noe brukbart i hjemmet... Det trenger ikke koste noe selv om du gjør det litt ekstra fint. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Lakk den i svart, det tror jeg blir drit kult. Finn ett eller annet å sette på, så folk legger merke til den Men hva? Laser stråle som lyser fra toppen av skapet og opp i taket på vikingskipet.Så alle kan se den Jeg har en 200 mW grønn laser men tror ikke det er lovlig på TG. Hvorfor skulle det ikke være lov å ha en laser? Vet ikke men hørte om noen som ikke fikk bruke en 20 mW laser der i 2007 men er ikke sikkert på hva han brukte den til.. + At jeg må ha MANGE batterier for å ha den laseren oppegående en dag. Er jo bare å modde den så den går på strøm i stedenfor batteri så er det problemet løst Bare lurer, hvor stort var budsjettet ditt? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Lakk den i svart, det tror jeg blir drit kult. Finn ett eller annet å sette på, så folk legger merke til den Men hva? Laser stråle som lyser fra toppen av skapet og opp i taket på vikingskipet.Så alle kan se den Jeg har en 200 mW grønn laser men tror ikke det er lovlig på TG. Hvorfor skulle det ikke være lov å ha en laser? Vet ikke men hørte om noen som ikke fikk bruke en 20 mW laser der i 2007 men er ikke sikkert på hva han brukte den til.. + At jeg må ha MANGE batterier for å ha den laseren oppegående en dag. Er jo bare å modde den så den går på strøm i stedenfor batteri så er det problemet løst Bare lurer, hvor stort var budsjettet ditt? Har alt modda på det ^^ Budsjettet mitt hmm 1000 kr var planen men er oppå 1220 kr (+ 149 kr til Lasermod) Endret 2. mars 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Lakk den i svart, det tror jeg blir drit kult. Finn ett eller annet å sette på, så folk legger merke til den Men hva? Laser stråle som lyser fra toppen av skapet og opp i taket på vikingskipet.Så alle kan se den Jeg har en 200 mW grønn laser men tror ikke det er lovlig på TG. Hvorfor skulle det ikke være lov å ha en laser? Vet ikke men hørte om noen som ikke fikk bruke en 20 mW laser der i 2007 men er ikke sikkert på hva han brukte den til.. + At jeg må ha MANGE batterier for å ha den laseren oppegående en dag. Er jo bare å modde den så den går på strøm i stedenfor batteri så er det problemet løst Bare lurer, hvor stort var budsjettet ditt? Har alt modda på det ^^ Budsjettet mitt hmm 1000 kr var planen men er oppå 1220 kr (+ 149 kr til Lasermod) Hvordan fikk du til Lasermoden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå