Gå til innhold

Fordeler med opne NAT porter på Xbox 360

Torey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+981234789
Headline sier sitt.

OG en ting til, hvordan gjør jeg det? Er det på samme måte som å opne Torrent porter? i såfall må jeg fortsatt vite hvilken port jeg skal bruke, eller hvilken port som er lurest å bruke.

Fordelen er att du ikke får "disconnected from host".

Det kan også hende att du ikke kan høre mange personener/ evt att mange personer ikke kan høre deg.

Noen ganger så tar det lang tid for å finne games, om du finner noen i det hele tatt. (tok meg 5 min for å finne games på GoW2 når jeg ikke hadde åpna portene".

Du kan ta IP forward i ruteren bl.a

porter:

TCP 80

UDP 88

TCP 3074

UDP 3074

TCP 53

UDP 53

sleng på UDP 3330 også

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

inne på routeren din 10.0.0.1 i browseren

kan ikke garantere at det fungerer, ihvertfall ikke på SpeedTouch routere

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Blir så irritert over dette her, fordi min nat er Moderat, men med det fiberbåndet vi har går det ikke ann å fiks på UPN eller å åpne opp porter, må sende mail til tullingene.

Forøvrig så er det ikke alltiddu ka spille med vennene dine når det er NAT problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

vel alle speedtouch modemene jeg har hat er 10.0.0.1

og det er en god del, de er noe sikkelig drit.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Blir så irritert over dette her, fordi min nat er Moderat, men med det fiberbåndet vi har går det ikke ann å fiks på UPN eller å åpne opp porter, må sende mail til tullingene.

Forøvrig så er det ikke alltiddu ka spille med vennene dine når det er NAT problemer.

Min er også moderate, har fibernett fra skagerak (altibox) har du problemer med at folk ikke får joina invitene?, hvis du får no svar på hvordan man kan fikse det, så hadde jeg vært takknemlig for noe hjelp =)

Lenke til kommentar

Min er også moderate, har fibernett fra skagerak (altibox) har du problemer med at folk ikke får joina invitene?, hvis du får no svar på hvordan man kan fikse det, så hadde jeg vært takknemlig for noe hjelp =)

Her er det vel altiboks fiber fra EBnett. Skal si ifra hvis vi får noen svar.

Lenke til kommentar

Her er det vel altiboks fiber fra EBnett. Skal si ifra hvis vi får noen svar.

Det er nok samme type modem osv. tusen takk for svar :) vært deilig og fått gjort noe med det
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...