Torey Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Headline sier sitt. OG en ting til, hvordan gjør jeg det? Er det på samme måte som å opne Torrent porter? i såfall må jeg fortsatt vite hvilken port jeg skal bruke, eller hvilken port som er lurest å bruke. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ja, Åpne porter gir alle fordeler. Ved Moderat eller Strict får man begrensinger av hva som går gjennom routeren og det kan hindre hvem du kan spille med, hindre Party Chat og øke søke tiden ved online kamper. Åpen NAT gir bare fordeler. Lenke til kommentar
Benny50000 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er ikke helt flink med sånne ting. Er det noen som kan forklare det 100% nøyaktig for meg hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er ikke helt flink med sånne ting. Er det noen som kan forklare det 100% nøyaktig for meg hva jeg skal gjøre? http://www.portforward.com/ De kan... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Headline sier sitt. OG en ting til, hvordan gjør jeg det? Er det på samme måte som å opne Torrent porter? i såfall må jeg fortsatt vite hvilken port jeg skal bruke, eller hvilken port som er lurest å bruke. Fordelen er att du ikke får "disconnected from host". Det kan også hende att du ikke kan høre mange personener/ evt att mange personer ikke kan høre deg. Noen ganger så tar det lang tid for å finne games, om du finner noen i det hele tatt. (tok meg 5 min for å finne games på GoW2 når jeg ikke hadde åpna portene". Du kan ta IP forward i ruteren bl.a porter: TCP 80 UDP 88 TCP 3074 UDP 3074 TCP 53 UDP 53 sleng på UDP 3330 også Lenke til kommentar
marama Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hvor skal dette skrives inn... ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) inne på routeren din 10.0.0.1 i browseren kan ikke garantere at det fungerer, ihvertfall ikke på SpeedTouch routere Endret 4. april 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Blir så irritert over dette her, fordi min nat er Moderat, men med det fiberbåndet vi har går det ikke ann å fiks på UPN eller å åpne opp porter, må sende mail til tullingene. Forøvrig så er det ikke alltiddu ka spille med vennene dine når det er NAT problemer. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 inne på routeren din 10.0.0.1 i browserenkan ikke garantere at det fungerer, ihvertfall ikke på SpeedTouch routere vel, speedtouch modemene har 10.0.0.138 Og de fleste rutere har 192.168.1.0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) vel alle speedtouch modemene jeg har hat er 10.0.0.1 og det er en god del, de er noe sikkelig drit. Endret 5. april 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Blir så irritert over dette her, fordi min nat er Moderat, men med det fiberbåndet vi har går det ikke ann å fiks på UPN eller å åpne opp porter, må sende mail til tullingene. Forøvrig så er det ikke alltiddu ka spille med vennene dine når det er NAT problemer. Min er også moderate, har fibernett fra skagerak (altibox) har du problemer med at folk ikke får joina invitene?, hvis du får no svar på hvordan man kan fikse det, så hadde jeg vært takknemlig for noe hjelp =) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Blir så irritert over dette her, fordi min nat er Moderat, men med det fiberbåndet vi har går det ikke ann å fiks på UPN eller å åpne opp porter, må sende mail til tullingene. Forøvrig så er det ikke alltiddu ka spille med vennene dine når det er NAT problemer. Min er også moderate, har fibernett fra skagerak (altibox) har du problemer med at folk ikke får joina invitene?, hvis du får no svar på hvordan man kan fikse det, så hadde jeg vært takknemlig for noe hjelp =) Her er det vel altiboks fiber fra EBnett. Skal si ifra hvis vi får noen svar. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Blir så irritert over dette her, fordi min nat er Moderat, men med det fiberbåndet vi har går det ikke ann å fiks på UPN eller å åpne opp porter, må sende mail til tullingene. Forøvrig så er det ikke alltiddu ka spille med vennene dine når det er NAT problemer. Min er også moderate, har fibernett fra skagerak (altibox) har du problemer med at folk ikke får joina invitene?, hvis du får no svar på hvordan man kan fikse det, så hadde jeg vært takknemlig for noe hjelp =) Her er det vel altiboks fiber fra EBnett. Skal si ifra hvis vi får noen svar. Det er nok samme type modem osv. tusen takk for svar vært deilig og fått gjort noe med det Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Derre som slitter kan jo kjøpe derre D-Link Dir 655, den er certified for xbox live og portene er opne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå