schneidig Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg har begynt på Tae Kwon Do. Jeg vil øve hjemme også, for å bli flink enda fortere. Men hvor finner jeg basic slag, beskyttelse og de ti kataene? Eventuelt hva de heter, og hvordan de utføres. Viktig: går på Moo Duk Kwan. Takker for svar Endret 1. mars 2009 av schneidig Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 bump. Need help here =O Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 kataene ligger vell på youtube? men du må vell gradere deg for og få ett nytt mønster? (kata) så hvis du har hvit belte kan du vell ingen kata? eller bare 1 da kanskje? Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Det er annerledes kata på youtube. De er litt forskjellig fra de forskjellige Tae Kwon do. Lærer en nå. Ny stripe eller belte = ny kata. Virker det hvertfall som. men jeg vil veldig gjerne bli flink, fort Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Husk at du skal mestre mønsteret ditt før du går til det neste da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå