Gå til innhold

Gamingmus: MX518, G5 eller Ikari?

Anbefalte innlegg

Eg skal kjøpe meg en ny datamus til gaming o.l. og har en sterk formening om at disse tre musene er de beste som er å finne. Problemet mitt er bare hvilken jeg skal velge. Hjelp meg! Hva er det beste valget: Logitech MX518, Logitech G5, eller SteelSeries Ikari?

Edit:

Ah, glemte å nevne at musemattene jeg har er én SteelSeries Qck+ og én Steelseries S & S Solo. Har prøvt MX518 på en Qck en gang, og skal si det var deilig. Har hatt den eldre G5 tidligere, og den var bare genial, og fungerte nesten like bra på bordoverflaten som på musematten jeg hadde da (SteelSeries 5L). Den og matta ble solgt i en pakke med gamle-pcn. Håper musemattene kan gjøre at valget av mus blir lettere med tanke på spesifikasjoner o.l.

Endret av k0nge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en MX510 og 2 stk MX518. Alle funker like bra enda. Digger de.

Har hørt at Razor Deathadder skal vere hakket bedre i ytelse, men jeg holder med til MX518. Liker formen og knappeplasseringer.

Edit: Bruker Steelseries XXL, hvis det har noe å si.

Endret av ArcTerjus
Lenke til kommentar

Hehe, SteelSeries Qck+ er det samme som XXL-series er det ikke?

"SteelSeries QcK+ highlights:

- XXL-sized cloth mouse pad

- 450 x 400 x 2 mm / 17,7 x 15,7 x 0,08 in"

Men uansett, nå har jeg vært og kjøpt MX518, så takk for hjelpen! ;)Qck+ er som skapt for den! :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du gjorde det riktige valget, jeg har hatt 3stk steelseries ikari, jævlig god mus, men begynner å dø ganske fort på den ene eller annen måten ganske raskt iaf. Så jeg kjøpte meg til slutt en ny mx518 for å tilfredsstille "må ha ny"-lysten. Har prøvd g5 også, synes ikke den holdt samme mål, litt slark på små bevegelser.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...