vici0us Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 ville sagt gå for gtx 295, et MYE bedre alternativ. XFX ASUS GIGABYTE EVGA GAINWARD hvilke er og foretrekke ? Garantert XFX eller Gainward fra min side. Helst XFX. Da dette blir mest omtalt, og mest brukt. Viss du ser på komplett.no har de fleste XFX kortene. (Fra 260, 280, 285, 295) veldig gode omtaler fra kjøpere. definitivt asus eller evga.. evga pga garanti og support + kvalitet.. asus fordi meste jeg har hatt er asus og videokortene dems har klokka som uvær, men evga skal også være like bra på klokking.. har asus gtx280 nå, men skal ha et evga gtx295 eller 2 til sommeren ok men da går jeg for evga! takk for hjelpen og et siste spørsmål .. Trenger jeg no mer strøm nå ettersom skjermkort et skiftet ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men en ting trådstarter jeg vil si om 295 kortet: Kortet er waste of money viss du ikke gjør\har ting som dette: -Har du ikke en skjerm som er 24" eller over( helst over) er 295 waste. Da får ikke kortet tredd ordentlig i kraft. -295 kortet er jo på nesten 2GB, så har du ikke en 24" skjerm eller over er det også bortkasta -Kortet blir veldig dyrt viss du ikke gamer veldig mye. Dette kortet er jo sinnsykt, og det er jo lagd for gaming. Så her gjelder det med en skjerm med veldig høy oppløsning, og nok penger. (Det er jo kjmpe dyrt!) Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men en ting trådstarter jeg vil si om 295 kortet: Kortet er waste of money viss du ikke gjør\har ting som dette: -Har du ikke en skjerm som er 24" eller over( helst over) er 295 waste. Da får ikke kortet tredd ordentlig i kraft. -295 kortet er jo på nesten 2GB, så har du ikke en 24" skjerm eller over er det også bortkasta -Kortet blir veldig dyrt viss du ikke gamer veldig mye. Dette kortet er jo sinnsykt, og det er jo lagd for gaming. Så her gjelder det med en skjerm med veldig høy oppløsning, og nok penger. (Det er jo kjmpe dyrt!) det meste av datadeler er waste på høyt nivå.. men hvis man kan avse det så hvorfor ikke.. man hadde fint klart seg meg en 1,6ghz turion og 7600gt.. men alle har forskjellige krav og ønsker.. Lenke til kommentar
vici0us Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 er det nok med 750 w ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 er det nok med 750 w ? Ja. Det er det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå