Demonfudge Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg tror noen av dere trenger medisinering. - - Lykke til videre Ueland. Endret 28. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er sikker på at han har omkommet i en vifteulykke i serverrommet, så har resten av teamet prøvd å skjule det. Lykke til videre! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Med tanke på at Ueland ikke svarer i tråden, trekker jeg konklusjonen at noen admins har rotta seg sammen og drept ham, og poster dette for å dekke over faktum at han aldri dukker opp her igjen. "Han sa bare han skulle slutte, så så vi ham aldri mere" sier dere til politiet når Bjørn Sundquist sitter og avhører dere med sin klamme nordnorske dialekt. ..men han ligger jo i fryse-HOLDKJEFTB-REAL!!!!!!! Men han ligger jo der! =( Ueland våkner nok sikkert en gang ifra dvalen sin skal dere nok se Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 "Humoren" her er passe sær Men alltid trist når ressurser forsvinner, men ingen er uerstattelige. Lykke til videre og lykke til, til nye krefter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Lykke til videre, og takk for det du har gjort for forumet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Lykke til videre! Ha det gøy Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 heil ueland! Hvor tok han veien, noen vet? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Trist at du slutter Ueland, men lykke til videre=) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ueland forsvinner vel ikke fra forumet selv om han slutter i HW. Dessuten tror jeg at jeg så hvor han la fra seg kofferten sin før helgen... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvem, hva, hvor, hva, hæ?! Ueland? : < *drikke en trist skål for Tor Henning* Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Måtte nesten ta en titt på kalenderen nå. Men nei, det er visst ikke 1. april i dag nei, bare en vanlig og kjedelig, men nå også trist og sørgende, 28. februar. Du vil bli savnet av alle, Ueland. Endret 28. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Eneste mulige forklaring! Endret 28. februar 2009 av MadnL Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er sikker på at han har omkommet i en vifteulykke i serverrommet, så har resten av teamet prøvd å skjule det. Lykke til videre! Tror jeg lever ganske bra, samboer driver nå å snakker til meg hvertfall Ellers er jeg dypt imponert over Dottens imponerende skrivekunnskaper Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk for mye rart og spennende. Så får du ha det strålende fremover i det nye greiene. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du vil bli dypt savnet, ueland. Tror vi må skrive en avskjedsang til deg. I'm inn. Eneste jeg husker fra Ueland er vel: "Jeg er ikke god på bilder" Eller hva enn det var. Håper du fortsatt holder deg aktiv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er sikker på at han har omkommet i en vifteulykke i serverrommet, så har resten av teamet prøvd å skjule det. Lykke til videre! Tror jeg lever ganske bra, samboer driver nå å snakker til meg hvertfall Ellers er jeg dypt imponert over Dottens imponerende skrivekunnskaper All hail Ueland! Vår gud, vår skaper! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 All hail Ueland!Vår gud, vår skaper! QFT! Ueland er der oppe med Jarmo og Dotten Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 noes! ueland kan da ikke slutte. han er jo av top 10 viktigste forumbrukere! :( :( Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg er sikker på at han har omkommet i en vifteulykke i serverrommet, så har resten av teamet prøvd å skjule det. Lykke til videre! Tror jeg lever ganske bra, samboer driver nå å snakker til meg hvertfall Ellers er jeg dypt imponert over Dottens imponerende skrivekunnskaper Der har vi svaret. It's a girl ... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ueland forsvinner vel ikke fra forumet selv om han slutter i HW. Nei ser ikke helt denne eg heller. Han slutter vel i en jobb, ikke som et medlem i et forum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå