Gå til innhold

Den store Hvor skal vi reise tråden

Anbefalte innlegg

I den siste tiden har det dukket opp endel tråden med spørsmål om hvor folk skal reise. Jeg har laget denne sticky tråden hvos slike henvendelser skal bli opprettet. nye tråden som blir startet om dette vil bli steng og flyttet over i denne tråden.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

Vi er en gjeng gutter som skal på minneverdig guttetur til syden denne sommeren.Vi er ute etter et sted med mange ungdommer, høy festfaktor og en grei standard. Vi er villige til å betale maks 10K hver for hele turen, som skal vare i ca en uke. Så dere som har vært på slike, vellykkede turer, og har steder å anbefale, få det inn her! :thumbup:

Endret av Trooper89
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hører rykter om at man ikke burde dra til Sunny beach i de typiske turistperiodene, ettersom turister blir robba, dratt med i slosskamp, osv.. fordi lokalbefolkninga vet at det kommer ekstra mye folk i de og de periodene. Ligger det noe i dette? Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar

Anbefaler Hersonissos!!!

Vi dro 15 gutter på 17/18 år..

Herlig tur.. Var der to uker... Ekstremt bra uteliv.. få engelskmenn, men mange nederlendere.. og det er faktisk hyggelige mennesker det...

Alia Club er etfint hotel i hersonissos.. Veldig sentralt og en perfekt bar..

Lenke til kommentar
Hører rykter om at man ikke burde dra til Sunny beach i de typiske turistperiodene, ettersom turister blir robba, dratt med i slosskamp, osv.. fordi lokalbefolkninga vet at det kommer ekstra mye folk i de og de periodene. Ligger det noe i dette? Noen som har erfaringer?

Ja, var der nå i sommer. De fleste av kompisene mine ble ranet opptil flere ganger, og et par av dem fikk seg en på tryne også. De er noen luringer i Bulgaria, og skal ha penger for alt, til og med politiet kan finne på å robbe deg! Vi hadde noen vakter på hotellet som fulgte etter ungdommene for å sørge for at vi var helt stille, jeg og to kompiser fikk advarsel fordi vi satt på rommet og lo. Vi lo litt høyt, men WTF, må vel være lov til å le? Vi var klinkende edru, så det var jævlig kjipt. Er billig der, og stranda er kjempefin! Men kommer nok ikke til å reise tilbake dit!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Har noen noe bra forslag?

vi er en liten vennegjeng på 4 i alderen 17-18 år som skal til et varmt sted med masse uteliv på kveldene :cool:

tenker på cypros eller kreta eller noe lignede. Satser på en gang i sommerferien. Håper dere kan gi oss noen gode, billige tips og fortelle litt om deres turer :p

Lenke til kommentar

Ja, var der nå i sommer. De fleste av kompisene mine ble ranet opptil flere ganger, og et par av dem fikk seg en på tryne også. De er noen luringer i Bulgaria, og skal ha penger for alt, til og med politiet kan finne på å robbe deg! Vi hadde noen vakter på hotellet som fulgte etter ungdommene for å sørge for at vi var helt stille, jeg og to kompiser fikk advarsel fordi vi satt på rommet og lo. Vi lo litt høyt, men WTF, må vel være lov til å le? Vi var klinkende edru, så det var jævlig kjipt. Er billig der, og stranda er kjempefin! Men kommer nok ikke til å reise tilbake dit!

Da må jeg og mine venner ha vært veldig heldige. For vi merket ingenting til kriminalitet, vold eller noe (vi var ute vær kveld). Vi hørte bare mange skrekkhistorier.

og folkene som jobbet på hotellet vårt var kjempe greie. En dag kom de opp når vi vorset på rommene (mange fra hotellet) de sa vi ikke måtte lage så mye bråk og så tok de seg en øl med oss og pratet litt dritt (de var kjempe greie).

Det eneste jeg ikke likte der nede var at det var net som å være i norge, bare at det var varmere for alle var jo norske eller vertfall skandinavere.

Jeg anbefaler heller dere å reise til Thailand, det er en annen verden, mye mer spennende, men litt dyrer men absolut vært det. Og prisene der nede er jo mye lavere enn i "syden" (europa) så du bruker jo mye mindre lommepenger der så kansje de blir ca samme pris alt i alt. Nå har ikke jeg vært i Thailand på sommeren (i norge) så kan jo hende det ikke er så bra da; har hørt at det regner ca. 2 timer om dagen.

Endret av sogasg
Lenke til kommentar

Hei.

Vi er tre stykker som tenker oss til syden i april/mai, men er svært usikre på hvor det lønner seg å dra på denne årstiden.

I april er vel Gran Canaria kanskje det beste, men hvis vi drar i mai, hva kan anbefales? Vi vil selvsagt ha litt sol og varme, samtidig som det må være bra uteliv med barer og diskoteker. Ja, dere vet hvordan er guttetur til syden bør være ;)

Takk for alle svar. Mvh

Lenke til kommentar
Hvordan ser budsjettet deres ut og hvor lenge tenker dere aa vaere? Finnes muligheter utenfor Europa ogsaa uten at dere trenger aa svi av alt for mye penger.

Tja, tenkte ikke å legge i så alt for mye. 3-4000,-

Utenfor Europa sier du. Hva tenker du på? :)

Lenke til kommentar
Hvordan ser budsjettet deres ut og hvor lenge tenker dere aa vaere? Finnes muligheter utenfor Europa ogsaa uten at dere trenger aa svi av alt for mye penger.

Tja, tenkte ikke å legge i så alt for mye. 3-4000,-

Utenfor Europa sier du. Hva tenker du på? :)

Hellas, Agia Marina. Noen som har erfaring med denne plassen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...