konduktans Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Får ikke logga inn på bruktmarkedet lenger. Når jeg skriver brukernavn og passord og trykker på logg inn så blir jeg sendt til auth.tek.no. Denne siden kan ikke vises. Har testet Chrome og IE 7. Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har samme feilen, både i firefox og IE7 Utrolig irriterende Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Og slik er det ennå! Kan ingen rette feilen? Får denne feilmeldingen fra Firefox når man skal logge inn i "Bruktmarked" Endret 1. mars 2009 av -alias- Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kommer inn nå. Men nå fra annen maskin med nextgentel isp, tidligere forsøkt fra telenor uten å komme inn. Lenke til kommentar
voldern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei, Vi hadde dessverre noen problemer under flytting av login-tjenesten vår. Dette er som Espen K har påpekt nå fikset. Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det ser ut som at detta problemet har dukka opp igjen. Blir vidersendt til auth.tek.no ved innlogging på bruktmarked. Får denne meldingen "You came from nowhere, but now you are logged in". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg