.Butthead. Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Peugeot, Honda, Yamaha, Gilera, Piaggio, Vespa, Aprilia, Benelli, Derbi, Suzuki - er bra merker, kjøp disse om du kan. CPI, Keeway, Kymco, Hyosung, Daelim, PGO, SYM, TGB - Går fint, men om du har råd til noen over så kjøp heller det. Baotian, Generic, Mobelli, Viking, TMS, QINGQI, Aeon, Agirra, FMC, Gamax, Kinroad, Moto zeta, Yamoto, Yiying - er dritt merker, hold deg unna. Kan være noen av de dritt merkene har kanskje noen 2 takts modeller som funker, men hold deg unna 4takt. Samme hva du gjør. Driten går kanskje bra 40mil, så er den fucka. Vespa sine funker bra, men går dass. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvilket scootermerke er det/de beste? er litt i tvil om jeg skal ha moped eller scooter jeg har litt lyst å kjøre på skogsveier og sånt. men tror jeg mest skal kjøre fra a til b mest så... i din situasjon så hadde jeg kjøppt supermotard. kan fint ta skogsturer med den, men litt dårlig grep men bedre en scooter. supermotard er gode på veien. cross moped vibrer en del ol. noe dårligere grep på asfalt. men bedre i skog. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Supermotard kan være noe å se på. De holder seg utrolig bra på veien, samt du kan "crosse" med de i skogen/off-road om du vil. Hvilke supermotard 50cc mopeder syns du er stilige? ... (supermotard = "crossere" med street-dekk/felger, om du ikke kunne dette fra før). Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 takk takk alle sammen <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå