rofl Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg fikk plutselig, idet jeg fiklet litt med en mappe som inneholder noen videoer, en ekstra display i venstre kant av skjermen. Før det var skjermen nesten blank, med unntak av at den viste hvilke mapper som lå i gjeldende mappe, som når jeg velger 'min datamaskin' og blar i mappene der. Denne kolonnen viser ting som "Video Tasks", "Fiel and Folder Tasks" og et par til, og jeg ønsker å bli kvitt den igjen, men klarer ikke å finne noe ved å klikke hjelp heller. Det skjedde da jeg endret properties for den mappen det begynte med, men det hjalp ikkå å sette det tilbake igjen. Endret 28. februar 2009 av rofl Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 :!: Det som skjer er at hvis du tar tak i en mappe å trekke den f.eks helt til venstre, eller helt opp, så lager den en ny oppgavelinje og plassere mappen + innhold der som "hurtigstart". Du fjerner denne ved å trykke "lukk verktøylinje" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå