Gingy Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg driver å skal sette inn 9800m gtx i laptopen min. Så reagerte jeg på at rundt selve kortet er det et tynt metall belegg som sitter klistret på selve kortet. Er det noen som vet om dette skal taes av eller være på for å evt kjøle? Sånn ser kortet ut: http://www.xoticpc.com/reviews/9260/9260gpu1.jpg Skal jeg ta av det som er rundt eller skal det være på? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Metallfolien rundt kan du med fordel beholde. Lenke til kommentar
Gingy Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Okey:) Regner med at du vet hva du snakker om. Så det ødelegger ikke noe? Takk for svaret Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg driver å skal sette inn 9800m gtx i laptopen min. Så reagerte jeg på at rundt selve kortet er det et tynt metall belegg som sitter klistret på selve kortet. Er det noen som vet om dette skal taes av eller være på for å evt kjøle? Sånn ser kortet ut: http://www.xoticpc.com/reviews/9260/9260gpu1.jpg Skal jeg ta av det som er rundt eller skal det være på? Takk for all hjelp. Dette er jo antistatisk folie, få det av. Det vil jo knøvle enhver form for kjøling på kortet. Hvilken laptop har du? Lenke til kommentar
Gingy Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Kunshan D900 ifra multicom har jeg... http://www.sagernotebook.com/product_customed.php?pid=29175 Ser vel sånn ut. Endret 28. februar 2009 av Gingy Lenke til kommentar
Gingy Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Er jo litt forvirra nå, har ikke turt å slå på laptopen enda en gang:P Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nettopp. Det er beskyttende folie, behold den på. STeam6, du legger kanskje merke til at det er laget hull i folien til GPU og til minnebrikkene? Lenke til kommentar
Gingy Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Så jeg kan begi meg ut på å tørre å slå den på da ? Trenger jeg å bruke kjølepasta? Så et lite grått belegg på kjølegreia som går mot brikken... Fulgte ikke med noe. Takk forresten Endret 28. februar 2009 av Gingy Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Man bør helst bruke kjølepasta ja. Men regner med det belegget du så var en thermalpad, det holder i dem fleste tilfellene, men gir ikke optimal varmeoverføring. Prøv å fyr i gang! Og den folien, siden det er antistatisk, så leder den jo ikke strøm... Lenke til kommentar
Gingy Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Kjøper en kjølepasta når anledningen byr seg:) Lenke til kommentar
Gingy Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Slo den på nå, men kom ikke noe bilde opp i det heletatt:S Noen som hvet hva dette kan være? Har bygget den ifra grunnen av selv. Satt inn prosessor, harddisk osv også. Kan jeg har gjort noe feil med grafikkortet? Har plass til 2 så burde jeg prøve den andre ''sloten''? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Fulgte det ikke med en manual? Lenke til kommentar
Gingy Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Manualen for kabinettet sier ikke noe om det og det fulgte ikke med noe til kortet. Dette er en maskin som vanligvis kommer ferdig montert. Men har hørt om folk som har satt dette sammen selv før. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Funker det ikke i den første sloten, så prøver du den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå