Gå til innhold

Hjelp, monterer grafikkort i laptopen min.

Gingy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg driver å skal sette inn 9800m gtx i laptopen min. Så reagerte jeg på at rundt selve kortet er det et tynt metall belegg som sitter klistret på selve kortet. Er det noen som vet om dette skal taes av eller være på for å evt kjøle?

Sånn ser kortet ut: http://www.xoticpc.com/reviews/9260/9260gpu1.jpg

Skal jeg ta av det som er rundt eller skal det være på?

Takk for all hjelp.

Dette er jo antistatisk folie, få det av. Det vil jo knøvle enhver form for kjøling på kortet. Hvilken laptop har du?

Lenke til kommentar

Så jeg kan begi meg ut på å tørre å slå den på da :p ? Trenger jeg å bruke kjølepasta? Så et lite grått belegg på kjølegreia som går mot brikken... Fulgte ikke med noe.

Takk forresten

Endret av Gingy
Lenke til kommentar

Man bør helst bruke kjølepasta ja. Men regner med det belegget du så var en thermalpad, det holder i dem fleste tilfellene, men gir ikke optimal varmeoverføring.

Prøv å fyr i gang! Og den folien, siden det er antistatisk, så leder den jo ikke strøm...

Lenke til kommentar

Slo den på nå, men kom ikke noe bilde opp i det heletatt:S Noen som hvet hva dette kan være? Har bygget den ifra grunnen av selv. Satt inn prosessor, harddisk osv også. Kan jeg har gjort noe feil med grafikkortet? Har plass til 2 så burde jeg prøve den andre ''sloten''?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...