einaros Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Canon EOS 5D Mark II 1/250 sec f/11 iso 400 Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM @ 200 Hadde gjerne sett at jeg fikk med litt mer av båtene nede til høyre, men lot de like fullt være med i bildet, da det går klarere frem hva motivet inneholder. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Stilig naturfenomen du har dokumentert her. Lenke til kommentar
emero Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 jeg vil da kalle det mer enn "dokumentert". Synes det ble rått bilde å se på. Skjelden jeg ser noe her som jeg har vansklig for å lukke og browse videre fra, men denne har nettopp det elementet for meg. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 einaros du har postet endel bilder som holder en høy standard. Dette føyer seg inn i rekken og jeg må si at jeg liker det ekstremt godt. En helt fantastisk stemning og et flott utsnitt. Fargetempratur er perfekt og det er masse dynamikk og dramtikk i motivet. Synes valget av båtene er riktig gjort. Dette er et type bilde jeg stolt hadde f.eks fått på et lerret og hengt på veggen ! Uten tvil et av de beste bildene jeg har sett her inne på bildekritikken ! Lenke til kommentar
stapal Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hadde gjerne sett at jeg fikk med litt mer av båtene nede til høyre, men lot de like fullt være med i bildet, da det går klarere frem hva motivet inneholder. Veldig bra. Dette liker jeg veldig godt. Fint snitt, dynamisk og båtene er der de skal være. Du har definitivt vært på riktig sted til riktig tid. Pål Lenke til kommentar
einaros Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Veldig bra. Dette liker jeg veldig godt. Fint snitt, dynamisk og båtene er der de skal være. Du har definitivt vært på riktig sted til riktig tid. Det verste var at jeg gikk dit vel vitende om hvordan været kunne bli Satt på trikken ned mot Oslo sentrum og så at snøtunge skyer i høy hastighet beveget seg over byen. Tenkte da at det var sjanse for litt turbulent himmel utover fjorden, og kanskje litt solgjennombrudd om jeg hadde flaks. Sola uteble stort sett, men himmelen satt i hvertfall Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nydelig! Opp på veggen i stort format. Har ikke mer å si. Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Meget bra bilde! Det er ikke ofte jeg liker landskapsbilder i svart/hvitt, men dette er flott! Jeg er enig i at det hadde vært en fordel å få med litt mer av båtene til høyre, men det er ikke noen stor sak. Trygve Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Herlig dramatisk,passe overeksponert på rett sted. Lenke til kommentar
jokabele Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nydelig!Opp på veggen i stort format. Har ikke mer å si. +1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det verste var at jeg gikk dit vel vitende om hvordan været kunne bli Hehe, det er vel knapt det verste. Sola uteble stort sett, men himmelen satt i hvertfall Mildt sakt. Det er et fantastisk flott bilde! Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mye dramatikk! Synes båtene gjorde seg veldig bra akkurat der de var, de forteller akkurat nok og gjør bildet mer spennende. Knallbra! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 *Pyntelig *Entusiastisk *Nydelig *Tiltalende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå