jarikarl Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har formatert min Travelmate 4150 og innstalert XP. Ikke gjort noe mere. I enhetsbehandling har punktet "Andre enheter" et gult spørsmålstegn som ikon. Det samme har alt som ligger under dette punktet (underpunktene har dessuten et gult utropstegn over det gule spørsmålstegnet). Så langt jeg har funnet ut betyr dette at jeg mangler driver. Underpunktene er: Ethernet-kontroller Lydkontroller for multimedia Nettverkskontroller PCI FLASH-minne PCI FLASH-minne PCI FLASH-minne Skjermkort Skjermkort (VGA-kompatibelt) Jeg har forsøkt å finne drivere. Har lastet ned mange filer fra http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html uten suksess. Jeg vet ikke helt hva jeg leter etter. Ingen filnavn som gir mening for meg. Noen som kan hjelpe meg. På forhånd takk VH Jan Arild Lenke til kommentar
Ferrari-5005 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) du kan prøve dette TM 4150 Drivers Europe eller kan du laste de ned fra Canada som jeg gjør med alle Acer driverne TM 4150 Drivers Canada Først velger du product "notebook" og så velger du TravelMate 4150 fra høyre siden. Installer først Chipset driver og så VGA driver, etter disse 2 kan du bare installere resten av driverne og det er ikke viktig med rekkefølgen. Endret 28. februar 2009 av Ferrari-5005 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå