Mantra10000 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Lydkortet mitt er et creative SB X-fi extreme audio. Surroundanlegget mitt har kun digital in, slik at jeg må bruke en omformerboks mellom maskin og anlegg. Jeg har optisk kobling der. Jeg har hatt så mye trøbbel med dette.....finnes det en bedre løsning? et bedre kort som kan ta direkte optisk kobling til surroundanlegget? anlegget er et ordinært hjemmekinoanlegg. Ikke spesielt for data. Er det ikke noe med at man ikke må kjøpe creativekort? Håper på svar..... Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 mitt x-fi titanium har optisk ut eller toslink om du vil. har du intrigret digital utgang på hovedkortet hadde det kansje vert bedre å bruke d? creative har vel bare fordeler i spill å di er minimale. entusiaster på lyd går vel ikke for creative.... Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hva med å sjekke ut Asus Xonar HDAV 1,3? Kortet koster litt, men dette er kvalitet. Har selv forrige generasjon Xonar kort, og dette gruser Creative sine kort. Fikk ett løft i alt jeg har brukt det til, alt fra spill til film og musikk.. Asus Xonar! Lenke til kommentar
Mantra10000 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Hva med å sjekke ut Asus Xonar HDAV 1,3? Kortet koster litt, men dette er kvalitet. Har selv forrige generasjon Xonar kort, og dette gruser Creative sine kort. Fikk ett løft i alt jeg har brukt det til, alt fra spill til film og musikk.. Asus Xonar! Takk for svar. Asus ser rått ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå