RWS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Uoverlagt drap pleier vel ikke å bli straffet? Med mindre det er opptrådt uaktsomt. Trådens navn kan vel misforstås, jeg ville heller kalt det uaktsomt drap. Når de er så ignorante skulle det vært overlagt drap spør du meg.... De er jo så dumme at det nesten er kriminelt jo.... Det rare er at hvis de hadde hevdet at det var Gollum i Ringernes herre de ba til for å redde barnet, eller en hvilken som helst annen eventyr figur, så ville de ha åkt rett inn på en anstalt og blitt låst inn på et rom de hadde kastet nøklene til og aldri sluppet dem ut derfra igjen... men sier de at de ba til den kristne gud stiller de plutselig i et annet lys... Hvorfor er det slik? Det er jo like galt begge deler! Så hvordan og hvorfor har kristendom (eller annet religiøst vissvass) fått denne serstillingen? Det er jo sinnsykt!!! Endret 2. mars 2009 av RWS Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 muuuuuuurdeeeereeeeer....*kremt* personlig syns jeg at folk som tar religionen sin så seriøst at det går ut over andres liv og helse burde blitt sperra inne på anstalt til det foreligger nærmest en garanti for at dei vil ta i bruk alle midler for å hjelpe noen som er skadet. At dei sitter i setet ved siden av noen i ambulansen på vei til sykehuset og messer til Guden(e) sine har ikke jeg noe problemer med. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 hvis de hadde hevdet at det var Gollum i Ringernes herre de ba til for å redde barnet, eller en hvilken som helst annen eventyr figur, så ville de ha åkt rett inn på en anstalt og blitt låst inn på et rom de hadde kastet nøklene til og aldri sluppet dem ut derfra igjen... men sier de at de ba til den kristne gud stiller de plutselig i et annet lys... Hvorfor er det slik? Sanity in numbers... Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sanity in numbers... Insanity, even Lenke til kommentar
RWS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 hvis de hadde hevdet at det var Gollum i Ringernes herre de ba til for å redde barnet, eller en hvilken som helst annen eventyr figur, så ville de ha åkt rett inn på en anstalt og blitt låst inn på et rom de hadde kastet nøklene til og aldri sluppet dem ut derfra igjen... men sier de at de ba til den kristne gud stiller de plutselig i et annet lys... Hvorfor er det slik? Sanity in numbers... Or they haven't heard of the mighty gollum movement ..... yet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå