Brandur Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hei! Jeg og en gjeng har nettopp kjøpt rettighetene til studentfilmer.no og jeg prøver derfor å finne en webmaster som er interessert i å være med på dette, uten å få betalt for dette før/hvis siden blir vellykket. Poenget med siden er å få fram talenter i bedriften, det skal være en plass der folk kan gi tips, dele ideer og lignende og få tilbakemeldinger fra andre, og det vil også funke som en plass hvor folk innad i bedriften kan finne nye folk de har lyst å teste ut. Siden skal være litt basert på youtube, hvor jeg liker ting som at du kan laste opp selv og du har et ratingsystem, kommentarsystem og lignende. Jeg håper noen her vet om eller er interesserte i dette. Vennligst ta kontakt hvis det er noen ting du lurer på rundt dette enten her på forumet eller på mailen min [email protected] e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser, du må slå på Javascript for å kunne se den. Mvh Joachim Endret 28. februar 2009 av Brandur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå