Evil-Duck Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kan vel starte å si at på tirsdagen var jeg på en fest og drakk meg ganske så full , og når jeg våknet neste morgen såg jeg at høyre øyet mitt var veldig rødt i bare et lite område som knapt var synlig når jeg hadde øynene normalt åpne , tenkte dette ikke kunne være annet en et sprengt blodkar av noe slag og brydde meg ikke så mye med det , men i går oppdaget jeg at blodet hadde forflyttet seg høyre og nærmere senteret av øyet så det var ganske godt synlig med normalt åpne øyer. Brydde meg ikke så mye med det heller og tenkte dette kom til å gå over av seg selv , og når jeg våknet i dag såg jeg at det tydligvis var blitt samlet enda mer blod i øyet , og i kveld oppdaget jeg at en del av venstre øyet mitt og har begynt å bli veldig rødt. Er dette normalt ? eller bør jeg oppsøke lege ? vil nødig oppsøke lege uten det er nødvendig bilde av hvordan høyre øyet ser ut . Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Mor mi hadde noe som lignet en gang. Tror ikke hun gikk til legen, og det gikk over av seg selv. Men spørs om du ikke bør gå til legen, betale noen penger for å vite om du trenger øyevann eller ikke. Alltid greiest å være trygg når det kommer til ting som øyet. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det gikk over for mamma også. Tok en uke eller så. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er du like heldig som meg er det ingenting alvorlig, men bare noe som går over etter et par dager: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...35&hl=kreft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå